خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات را در کمال امنیت و سلامت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می کنیم/ از مدیران متخلف و استخدام های فله ای دفاع نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۷۲۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را در کمال صحت، سلامت و امنیت برگزار می کند اگرچه به قیمت " جانش " هم تمام شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج؛ "حسین کلانتری " در نشست خبری با رسانه ها در سالن دولت گفت: در تلاش هستیم که فضای استان را به سمت و سوی انتخابات پیش نبریم اما مطمئن باشید تا پای جانمان، انتخابات را در کمال امنیت و سلامت برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد تشنه کار و خدمت است، خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا گفتیم الان هم می گوییم که خروجی انتخابات با هر سلیقه سیاسی برای ما مهم نیست و برگزاری انتخاباتی باشکوه در کمال امنیت و سلامت برای ما مهم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: من نیروی دولت بوده و نه منافع سیاسی و نه منافع قومی و اقتصادی در این استان دارم و تنها منفعت من خدمت به مردم این استان بوده و دوران مسوولیت من نیز مانند استانداران گذشته تمام می شود.

کلانتری با تاکید براینکه قدردان رئیس جمهور و وزیر کشور در انتصاب خود در استان کهگیلویه و بویراحمد هستم، خاطرنشان کرد: ما باید از تمامی ظرفیت های استانی اعم از نیروی انسانی و غیرانسانی بهره لازم را ببریم.

وی افزود: ارتباط با نماینده ولی فقیه، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسوولانی که بتوانند برای توسعه این استان تلاش کنند از وظایف ما بوده و ما برای توسعه استان باید از تمامی این ظرفیت ها استفاده کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از استخدام های فله ای در برخی از دستگاههای اداری این استان اظهارنگرانی کرد و یادآور شد:  وقتی وارد این استان شدم با این پدیده شوم مواجه شده که مردم از این پدیده نگران هستند.

کلانتری گفت: به سازمان های نظارتی گفته ایم که بررسی ها را در این ارتباط انجام دهند و اکنون این نهادها در حال انجام بررسی های خود هستند.

وی با تاکید براینکه متاسفانه استخدام های فله ای در حوزه اجرا اتفاق افتاده و نگرانی های فراوانی هم وجود دارد، اظهارداشت: حوزه نظارت در دستگاههای اجرایی را تقویت می کنیم تا کمتر شاهد این پدیده و یا سایر مشکلات این چنینی باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما معتقدیم مدیرانی که در حوزه استخدام های فله ای تخلف کرده اند متخلف بوده و باید با آنان برخورد شود.

کلانتری تاکیدکرد که از این‌ مدیران حمایت نخواهد کرد و حق هم ندارد از آنان دفاع کند.

وی از تغییر برخی مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و یادآورشد: تغییر این مدیران براساس شاخص ها انجام می گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، توان علمی، تجربه ، همراهی با سیاست های نظام و دولت را از مهمترین شاخصه های موردنظر خود برای انتخاب مدیران آینده استان برشمرد.

کلانتری گفت: برای انتخاب مدیر از پیشنهادات متفاوت استفاده می شود اما بطورحتم براساس شاخص های مورد نظر ما این مدیران انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز