خبرگزاری کار ایران

نشست نائب رئیس اول مجلس با دهیاران و فرماندار اسکو

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۲۰۰

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با تنظیم برنامه های آینده نگر محیط زیست کشور را برای فرزندان‌ و آیندگان‌ خود حفظ کنیم.

به گزارش ایلنا؛ مسعود پزشکیان در نشستی با دهیاران‌ و فرماندار شهرستان اسکو اظهار کرد: محیط زیست متعلق به همه مردم کشور بوده و کسی نمی‌تواند به علت تملک بخشی از آن بهره‌برداری سودجویانه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر برنامه‌ریزی مناسبی برای بهره‌برداری از منابع طبیعی نداشته باشیم در آینده به مشکل برخواهیم‌ خورد، افزود: در جریان خشکسالی‌های اخیر و خشک شدن دریاچه ارومیه شاهد از بین رفتن محیط زیست بودیم، اگر منابع موجود را حفظ نکنیم کاهش باران و نزولات آسمانی را شاهد خواهیم شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان‌ اینکه همه افراد جامعه نسبت به نگهداری و حفظ محیط زیست مسئول هستند‌، افزود: نباید اجازه دهیم عده‌ای برای سودجویی‌های خود و رسیدن به ثروت از منابع طبیعی سوء استفاده کنند، همه ما باید مقابل آنها ایستادگی کنیم.

 پزشکیان طی سفر چند ساعته خود به شهرستان اسکو از نزدیک مشکلات شهرستان اسکو و بخش ایلخچی‌ از توابع این شهرستان را پیگیری کرده و در جریان آخرین‌ تحولات شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز