خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

درآمد نفت به جای توسعه کشور در هزینه‌های جاری صرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۳۹۴

نماینده مردم بردسکن در مجلس با اشاره به روز 29 اسفند؛ روز ملی شدن صنعت نفت گفت: الحمدالله کشور ما دارای منابع طبیعی نهفته بسیار زیادی است که بعضی از آنها نقش نعمت و برخی نیز نقش نقمت برای کشور داشته اند.

بهروز بنیادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: علیرغم اینکه کشورمان روی ذخایر نفتی واقع شده ولی نتوانسته ایم از این ثروت به نحو مطلوبی استفاده کنیم و متاسفانه به نوعی دولت‌های ما وابسته به پو‌ل‌های راحتی که از این طریق به دست می آید، شده اند.

وی اظهار داشت: تاکنون عملا از این ثروت در راه توسعه کشور کمتر استفاده شده و بیشتر درآمد حاصله از نفت صرف هزینه های جاری کشور می شود.

بنیادی گفت: در آینده باید مجلس شورای اسلامی دقت نظر بیشتری داشته باشد و دولت ها نیز باید این ثروت را به ارزش افزوده تبدیل کنند.

نماینده مردم بردسکن افزود: اگرچه تلاش ها و اقداماتی از محل این ثروت خدادادی در حوزه پتروشیمی و پالایشگاه ها و فرآوری بهینه برای جلوگیری از خام فروشی صورت گرفته است ولی هنوز ما در اول راه هستیم و می طلبد از این سرمایه ملی بیشتر حفاظت کنیم تا نسل های آینده نیز بتوانند از این  منابع در راستای توسعه و عمران کشور استفاده کنند و به عنوان یک پشتوانه برای کشور ارزش آفرینی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز