خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در جشن ده هزارمین پیوند عضو در شیراز:

در تلاش هستیم زیرساخت‌های پیوند عضو را در کشور تسهیل کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۴۱۷

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در جشن ده هزارمین پیوندعضو شیراز، این موفقیت را نویدبخش روزهای بهتر برای مرکز پیوند اعضای بوعلی سینا خواند.

به گزارش ایلنا، سعید نمکی ( وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) در این آیین که همزمان با عید سعید غدیرخم برگزار شد، گفت: در آینده نزدیک، شاهد شکوفایی بیشتر این مجموعه هستیم.

وی افزود: آنچه باعث ایجاد این مجموعه شد، لطف الهی و عشق بود؛ دکتر ملک حسینی با عشق، خدمتگزار مردم است و این حرکت بزرگ، روزهای بهتری را برای این مجموعه رقم می زند.

وزیر بهداشت با اشاره به پیشینه پیوند عضو در شیراز، از تمامی دست اندرکاران، تیم پزشکی و پرستاری به پاس این موفقیت تقدیر کرد و افزود: همواره در تلاش هستیم زیرساخت های پیوند عضو را در کشور تسهیل کنیم؛ همچنین بیماران نیازمند به عضو بتوانند از تسهیلات پوششی بیمه ای و دارویی استفاده کنند و از این مهم برخوردار شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز، بیست و نهم مرداد، با همراهی علی نوبخت، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ایرج فاضل رئیس انجمن جراحان کشور، مریم حضرتی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و محمدحسین حیدری،  مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت وارد شیراز شد.

بنا به اعلام وبدا، این سفر یک روزه با زیارت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و دیدار مردمی به مناسبت عید سعید غدیرخم، بازدید از موزه و مرکز اسناد و مطالعات علمی و فرهنگی دکتر نورانی وصال و حضور در جشن ده هزارمین پیوند عضو در شیراز، همراه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز