خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری خبر داد:

افتتاح مرمت و بازسازی مسجد جامع ساری طی روزهای آینده/ لزوم توجه به پروژه های فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۰۲۶

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه مرمت و بازسازی مسجد جامع ساری طی روزهای آینده در ساری افتتاح می شود گفت: پروژه های فرهنگی همسنگ پروژه های عمرانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سید مسعود مدینه صبح امروز دوشنبه در آیین افتتاحیه میانگذر شهید آملی در مرکز مازندران اظهار داشت: این پروژه به طول تقریبی 600 متر و عرض 20 متر با هدف روان سازی ترافیک و سهولت در عبور و مرور در دستور کار شورا و شهرداری ساری قرار گرفت.

وی افزود: اجرای این پروژه از سال 97 در زمان تصدی مهدی عبوری بعنوان شهردار ساری آغاز و در زمان سرپرستی عبدالحمید  فرزانه در دهه ولایت و امامت با نام جانباز شهید سید حسین آملی به بهره برداری رسید.

رئیس شورای اسلامی شهرساری از کمیته نامگذاری این میانگذر قدردانی کرد و گفت: این نوع نامگذاری ادامه راه شهدا و نشان دهنده بخشی از جانفشانی شهداست .

وی با اعلام اینکه 4.5 میلیارد تومان در بخش عمرانی و 1.5 میلیارد تومان تملکات هزینه شده است ،تصریح کرد: با افتتاح این پروژه امیدآفرینی در بین مردم عملیاتی شده است.

مدینه از افتتاح  مرمت و بازسازی مسجد جامع ساری در چند روز آینده خبر داد: توجه به پروژه های فرهنگی نیز همچون پروژه های عمرانی مورد توجه شورا و شهرداری قرار گرفته است.

وی به پروژه فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس بعنوان بزرگترین پارک موزه شمال کشور در مرکز مازندران اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با محوریت شورا و شهرداری تا پایان سال 99 در ساری افتتاح خواهد شد.

افتتاح باغ بانوان در آینده ای نزدیک

مدینه اشتغال را از مهمترین دغدغه های شورا و شهرداری عنوان کرد و گفت: شورا و شهرداری در این راستا گام های موثری برداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری همچنین از افتتاح باغ بانوان آینده ای نزدیک در مرکز مازندران خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز