خبرگزاری کار ایران

سامانی مطرح کرد:

لغو روادید و بازگشایی مرز خسروی نتیجه همکاری های ایران و عراق در برگزاری مراسم اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۰۲۳

قائم‌مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها از لغو روادید و بازگشایی مرز خسروی در نتیجه همکاری های ایران و عراق در برگزاری مراسم اربعین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید سلمان سامانی قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها در مراسم بدرقه یاسین الیاسری وزیر کشور عراق که در محل فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه ایران و عراق روابط عمیق تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با یکدیگر دارند و این روابط در سال‌های اخیر رو به گسترش بوده است، اظهارداشت: با تدابیر بسیار خوبی که میان وزارت کشور ایران و عراق صورت گرفته ان‌شالله در سالجاری شاهد برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگ اربعین حسینی خواهیم بود.

وی با اشاره به لغو صدور روادید برای شرکت کنندگان در مراسم اربعین افزود: در مراسم اربعین سال جاری با همکاری دولت عراق مرز خسروی در استان کرمانشاه بازگشایی خواهد شد و مردم عزیزمان می توانند از این گذرگاه مرزی هم برای شرکت در مراسم اربعین استفاده کنند.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: از زمانی که مسئولیت برگزاری مراسم اربعین به وزارت کشور محول شده اقدامات زیربنایی و اساسی برای افزایش امکانات و خدمات برای زوار انجام گرفته و با همکاری بیشتر دو کشور شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز