خبرگزاری کار ایران

کشف زمین‌خواری 10 میلیاردی در کنگان

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۸۴۱

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف زمین خواری 10 میلیارد ریالی در شهرستان کنگان و آزادسازی 2 هزار و 800 متر مربع از اراضی ملی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "خلیل واعظی" با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام نماینده حقوقی اداره راه و شهرسازی مبنی بر اینکه فردی اقدام به فروش 2 هزار و 800 متر مربع از اراضی ملی متعلق به آن اداره کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان قرار گرفت.

وی گفت: با استفاده از امکانات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، بررسی لازم انجام و پس از جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات، مشخص شد که فرد مورد نظر اقدام به فروش 2 هزار و 800 متر مربع از اراضی متعلق به اداره راه و شهرسازی کرده است.

سردار واعظی با بیان اینکه ارزش ریالی اراضی کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده زمین خواری خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از وقوع این پدیده و اطمینان از صحت آن، مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی110گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز