خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان خبرداد:

کشف زمین‌خواری یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریالی در علی آباد کتول

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۴۱

بررسی‌های انجام شده حکایت از آن داشت، متهمان مساحت قابل توجهی از اراضی ملی را در یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان به صورت عدوانی و غیر قانونی به تصرف خود درآورده بودند.

ایلنا - گرگان: جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: ۲۴ هزار متر از زمین‌های اراضی ملی به ارزش یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال در سطح شهرستان علی آباد کتول از تصرف زمین خواران خارج شد.

به گزارش ایلنا از گرگان سرهنگ «علی اکبر جاویدان» گفت: پس از کسب اخبار و اطلاعات مردمی مبنی بر اینکه تعدادی از افراد سودجو در منطقه کوهستانی شهرستان علی آباد اقدام به تصرف و در اختیار گرفتن اراضی ملی می‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی‌های انجام شده حکایت از آن داشت، متهمان مساحت قابل توجهی از اراضی ملی را در یکی از مناطق کوهستانی این شهرستان به صورت عدوانی و غیر قانونی به تصرف خود درآورده بودند.

سرهنگ جاویدان گفت: کارگروهی برای پیگیری و رسیدگی جدی پرونده با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و مقام قضایی تشکیل و چهار تن از مته‌مان که در منطقه اقدام به تصرف اراضی ملی می‌کردند شناسایی و احضار شدند.

به گفته وی، با استفاده از نقشه‌های مرجع، ملی بودن اراضی مذکور به اثبات رسید.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در مجموع ۲۴ هزار متر از زمین‌های منابع طبیعی و اراضی ملی در منطقه روستاهای کوهستانی شهرستان با اخذ دستورات قضایی از تصرف زمین خواران خارج و به منابع ملی بازگردانده شد.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان در پایان اظهار داشت: ارزش ریالی اراضی مذکور یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز