خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان البرز معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۳۹۱

با حضور مدیرکل امور استانهای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مراسمی، حسین فلاح نژاد به عنوان سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه استان البرز معارفه شد.

به گزارش ایلنا، سید محسن دلبری ضمن تقدیر از تلاش‌های خلیلی مدیرکل سابق  این اداره کل در دوره تصدی  این سمت گفت : استان البرز با تنوع بسیار به لحاظ حضور اقوام مختلف و نیز همجواری با تهران و سر ریز مشکلات پایتخت به این استان نیز مواجه است و تحقق ماموریت‌ها واهداف در این استان مدیریت ویژه‌ای را می طلبد که در حوزه تعاون،کار ورفاه اجتماعی تاکنون با تلاشها و درایت مدیر سابق این مجموعه وتعامل شایسته ایشان با مسئولان کشوری و استانی و نیز تشکلات کارگری، تعاونی و کارفرمایی استان همواره جزو استانهای برتر به لحاظ عملکرد وشاخصهای ارزیابی در کشور و استان است.

در این مراسم همچنین حسین فلاح نژاد سرپرست این اداره کل نیز گفت :‌ هر آنچه که امروز محقق شده با فعالیت‌های مدیران و همکاران این اداره کل بوده و خوشبختانه در حال حاضر در بالاترین و بهترین وضعیت به لحاظ عملکردی در بین استانها و نیز استان البرز قرار دارد و این راه همچنان با تلاش و همدلی همکاران و مدیران ادامه خواهد داشت .

وی همچنین ادامه داد :امیدوارم  کارها با همدلی ، تعامل و همکاری شایسته بایکدیگر انجام پذیرد ودر این مسیر نیز ما در استان تمام توان خود و همکاران‌مان را به کار خواهیم بست که این اهداف اجرایی شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز