خبرگزاری کار ایران

به دلیل محرومیت قلعه‌نویی و تکسیرا؛

فرصت ویژه برای مربی جوان سپاهان در بازی با شاهین

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۴۴۸

محرومیت سرمربی سپاهان و دستیار پرتغالی وی باعث شده مسئولیت فنی این تیم در بازی هفته نخست لیگ نوزدهم بر عهده یکی دیگر از اعضای کادرفنی باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز جمعه یک شهریور در حالی باید در هفته نخست لیگ نوزدهم میهمان شاهین شهرداری بوشهر باشد که علاوه بر کی‌روش استنلی، امیر قلعه‌نویی و میگوئل تکسیرا، مربیان خودش را هم به دلیل محرومیت انظباطی در اختیار ندارد و بدین ترتیب وظیفه هدایت طلایی‌پوشان از کنار زمین در نخستین بازی فصل جدید بر عهده سعید الهویی، مربی جوان این تیم خواهد بود.

الهویی که از مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال کشورمان است پیش از این سابقه فعالیت در تیم‌های سایپا، تیم امید و شهرداری اردبیل را دارد و از میانه لیگ چهاردهم که امیر قلعه‌نویی هدایت تراکتور را بر عهده گرفت به عنوان عضو کادرفنی در کنار او حضو داشت و از آن زمان تا کنون در تراکتور، ذوب آهن و سپاهان در کنار این سرمربی مشغول فعالیت و کسب تجربه است.

این مربی جوان کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی است و مدرک مربی گری A ای اف سی را نیز اخذ کرده است. خیلی‌ها وی را مغز متفکر نیمکت قلعه‌نویی می‌دانند و تسلط بالای او به تاکتیک‌های مدرن و آنالیز حریفان باعث شده فعالیتی طولانی مدت در کنار پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر داشته باشد.

بدون شک بازی روز جمعه سپاهان در کنار حساسیت بالایی که دارد یک فرصت ویژه برای الهویی است تا با مسئولیتی سنگین‌تر از همیشه خودش را به عنوان نفر اول نیمکت یک تیم لیگ برتری محک بزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز