خبرگزاری کار ایران

الهویی: داور نصف وقت‌‌های تلف شده را هم نگرفت/ پازل تاکتیکی بدون جذب بازیساز کامل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۳۷۱

مربی سپاهان از شرایط تیمش و تساوی مقابل صنعت نفت صحبت کرد.

سعید الهویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی با توجه به خصوصیات همیشگی که تیم‌ها در هفته نخست لیگ برتر دارند از کیفیت همیشگی برخوردار نبود و تیم‌ها با توجه به مسائلی از جمله فشار خروج از دوره بدنسازی و آمادگی بدنی و هماهنگی بازیکنان جدید کیفیت همیشگی را نمی‌‌توانند ارائه دهند. سرمربی تیم وقتی می‌گوید بازی در حد لیگ یک بود کاملاً درست است و ما این انتظار را داریم تا قدم به قدم در بازی تیم پیشرفت دیده شود و به آن چیزی که انتظارش را داریم برسیم.

وی افزود: باید این نکته را هم یادآور شد که در همین روزِ بد تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم که برای بردن یک بازی کافی بود ولی در استفاده از آنها کم دقت بودیم. اگر موقعیت‌های بازی را نگاه کنید ما فرصت‌های بیشتری نسبت به تیم‌هایی که به گل رسیدند و برنده شدند ایجاد کردیم ولی در نهایت تبدیل به گل نشد و این موضوع با بالا رفتن دقت و تمرکز بازیکنان باید درست شود.

مربی سپاهان در مورد گلایه قلعه‌نویی از نبود هافبک بازیساز در تیمش گفت: سپاهان بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف دارد ولی وقتی یک بازیکن در پست کلیدی مثل هافبک بازیساز وجود نداشته باشد این پازل تاکتیکی کامل نخواهد شد و ما دقیقاً در این نقطه از زمین ضعف داریم. ما در طول تعطیلات فیلم بازی بیش از 80 نفر را دیدیدم و به 2-3 گزینه نهایی رسیدیم و در نهایت یک گزینه جدی‌تر از بقیه است و امیدوارم طی روزهای آینده با باشگاه به توافق برسد و به جمع ما اضافه شود.

الهویی در مورد اینکه تضمینی برای موفقیت سپاهان با جذب بازیساز خارجی وجود دارد یا نه، عنوان کرد: در مورد بازیکن خارجی به هیچ وجه نمی‌توان اطمینانی داد. شما ببینید حتی بازیکنان داخلی هم وقتی بین تیم‌ها و شهرها جابجا می‌شوند ممکن است نتوانند با فرهنگ و جو جدید تطابق پیدا کنند و این در مورد بازیکن خارجی به مراتب پیچیده‌تر است. ما سعی کردیم به خاطر همین موضوع  از بازیکنی استفاده کنیم که در کشورهای مختلف خارج از وطن خودش بازی کرده باشد و فرهنگ فوتبالی نزدیک به فوتبال ما را تجربه کرده باشد. به هر حال به زودی در این مورد هم تکلیف ما مشخص خواهد شد.

وی در مورد اعتراض قلعه‌نویی به قضاوت داور مسابقه گفت: در مورد دو صحنه مشکوک به پنالتی آقای قلعه‌نویی به طور واضح صحبت کرد ولی من می‌خواهم نکته دیگری را بگویم که مربوط به وقت‌های تلف شده بازی است. شهاب گردان از دقیقه یک بازی شروع به وقت تلف کردن کرده بود و تا پایان بازی این موضوع را ادامه داد. داور در این بازی 3 بار به او تذکر داد و کارت زرد هم حتی داده نشد. من در صحبتی که با ناظر داوری داشتم گفتم که فقط از شما می‌خواهم که وقت‌های تلف شده را به درستی اعلام کنید. در نیمه اول 2 و در نیمه دوم 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد که نصف وقت‌های تلف شده واقعی بازی هم نبود. وقتی حریف رو به مسائل غیرفنی برای نتیجه‌گیری می‌آورد، وظیفه داور حفاظت از روح فوتبال است که متاسفانه به خوبی اجرا نشد.

وی در مورد بازی با سپیدرود در هفته دوم گفت: نمی‌توان وضعیت سپیدرود را با توجه به نتیجه بازی با سایپا سنجید. تیم‌هایی مثل سپیدرود در بازی‌های خانگی و خارج از خانه وضعیت خیلی متفاوتی دارند چرا که بازی در چمن مصنوعی شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان این تیم تطابق بیشتری با این زمین دارند و نتیجه‌گیری سخت خواهد بود ولی تلاش ما برای کسب 3 امتیاز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز