خبرگزاری کار ایران

اگر تیمی از داوری گلایه داشته باشد ما هستیم

سعید الهویی: بارسلونایی بازی می‌کنیم نه منچستری/ بازی با استقلال هم مثل بازی با نساجی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۵۵۷

مربی سپاهان از تقابل تیمش با نساجی و شرایط بازی صحبت کرد.

سعید الهویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل نساجی اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتیم یک بازی سخت بود که موقعیت‌های زیادی هم داشت. بنا بر دیداری که دو هفته قبل داشتیم هر دو تیم با شناخت کافی مقابل هم قرار گرفتند. نساجی یکی از تیم‌هایی در لیگ برتر است که ساختار دفاعی مستحکمی دارد ولی ما با برنامه‌هایی که داشتیم توانستیم 3 گل به آنها بزنیم و برنده شویم.

وی در مورد آمادگی بالای کی‌روش در این روزها گفت: کی‌روش استنلی را سال گذشته با شناخت و بررسی کامل به ایران آوردیم و فصل خوبی هم در ذوب آهن داشت. یک مقطعی را به دلیل مشکلاتی که با فدراسیون داشت از دست داد و بعد از آن هم مدتی طول کشید تا با فوتبال ایران خو بگیرد و رفته رفته شرایطش بهتر شد و در فصل جاری هم کیفیت بالای خودش را نشان داده است. کی‌روش از بین بازیکنان متعددی که مورد بررسی قرار گرفتند جذب شد و خصوصیاتش دقیقاً همانی است که مورد نظر آقای قلعه‌نویی است.

مربی سپاهان در مورد تغییر پست شهباززاده از هافبک به خط حمله عنوان کرد: سجاد بازیکنی با خصوصیات متنوع است که توانایی بازی در چند پست را دارد. او در هر جای زمین که باشد خودش را به باکس نزدیک می‌کند و یک اسلحه خطرناک برای دوازه حریف است و چه زمانی که به عنوان وینگر در زمین بود و چه زمانی که در خط هافبک بود موثر ظاهر شد.

الهویی در مورد آمار گل خورده سپاهان اظهار داشت: سبک فوتبال تیم‌های مختلف را در فوتبال اروپا هم نگاه کنید بین تیم‌ها متفاوت است. تیم‌هایی مثل بارسلونا با نفرات زیاد حمله می‌کنند و تیم‌هایی مثل منچستر یونایتد هستند که سبک بازی‌شان دفاع با نفرات زیاد است که در نوع اول ولی شما با اکثر بازیکنان حمله می‌کنید ریسک گل خوردن بالا می‌رود. ما بهترین خط حمله لیگ را داریم و از طرفی بین تیم‌های بالای جدول بیشترین گل خورده را هم داریم که البته باید روی ساختار دفاعی کار کنیم و در این زمینه بهتر شویم.

وی در مورد تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه در اعلام پنالتی در ثانیه‌های پایانی گفت: بعد از بازی مربیان نساجی مصاحبه‌هایی در این مورد کردند که البته هرکس آزاد است نظرش را بگوید ولی با توجه به اتفاقاتی که در هفته‌های قبل و در همین بازی پیش از این رخ داد فکر می‌کنم تیمی که باید از داوری گلایه داشته باشد سپاهان است. صحنه پنالتی را هم کارشناسان نظر می‌دهند ولی از زاویه‌ای که ما دیدیم و زاویه مناسبی هم بود پیراهن شهباززاده در حرکت کاملا کشیده شد و داور فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفت.

مربی سپاهان در مورد بازی با استقلال هم خاطرنشان کرد: این بازی هم مثل بازی با نساجی و سایر دیدارها است و فقط 3 امتیاز دارد و نباید حساسیت ویژه‌ای روی آن قائل شویم. ما برد مقابل نساجی را فراموش می‌کنیم و از امروز تلاش می‌کنیم تا برای بازی با استقلال آماده شویم و در بهترین فرم به مصاف این تیم برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز