خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز خبر داد:

واریز ۶۵۰ میلیارد تومان به حساب مترو برای تکمیل خط یک

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۹۵۱

شهردار تبریز از واریز ۶۵۰ میلیارد تومان به حساب مترو برای تکمیل خط یک قطار شهری از محل فروش اوراق مشارکت خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایرج شهین باهر با اشاره به فروش اوراق مشارکتی، عنوان داشت: تبریز اولین کلان شهر کشور است که توانسته برای پروژه قطار شهری اوراق مشارکت جذب و به فروش برساند که ۵۰ درصد آن سهم دولت است.

وی افزود: علاوه بر این، بزودی ۳۵۰ میلیارد تومان از منابع غیرنقدی شهرداری در چارچوب بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز به پروژه قطار شهری تزریق می‌شود که در مجموع با تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان، تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری خط یک مترو به ایستگاه پایانی خود برسد و شاهد مسافرگیری شهروندان تا ایستگاه لاله باشیم.

شهردار تبریز کاهش آلودگی تبریز را یکی از اولویت های شهرداری دانسته و خاطرنشان کرد: پروژه قطار شهری به لحاظ کاهش آلودگی هوا و ترافیک یکی از مهم ترین پروژه های مدیریت شهری به حساب می آید که می تواند برای کلانشهر تبریز موثر باشد.

وی ادامه داد : به رغم کاهش درآمدهای پایدار شهرداری به دلیل شرایط اقتصادی، در دو سال گذشته، هرگز اجازه نداده ایم پروژه قطار شهری تبریز تعطیل شود و معتقدیم باید در آینده روند تکمیل خط یک و احداث خط های بعدی شتاب بیشتری بگیرد.

ایرج شهین باهر در پایان با اشاره به تلاش جدی شهرداری برای تکمیل خط یک، یاد آور شد: روزانه ۱هزار و ۲۰۰ تا ۱هزار و ۵۰۰ نفر در کارگاه های زیرزمینی قطار شهری تبریز فعالیت می کنند که شاید بسیاری از شهروندان از این میزان حجم کار بی اطلاع باشند اما مجموعه مدیریت شهری برای تکمیل پروژه مترو تبریز مصمم و جدی است تا بتوانیم یکی از اهداف مدیریت شهری وشورای دوره پنجم را که اتمام خط یک مترو هست محقق سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز