خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۷ تبریز:

شهرداری منطقه ۷ تبریز به توسعه زیرساختهای شهری نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۳۷۶

در حال حاضر شهرداری با تقبل هزینه های گزاف با ایجاد کانال و هدایت آبهای سطحی و سیلابها مانع وارد آمدن خسارت ناشی از سیل به اموال شهروندان می شود.

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: با اجرای چند طرح عمرانی و ترافیکی در سطح شهرداری منطقه ۷ تبریز این منطقه در آینده تحول چشمگیری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن گنجی که در بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی، خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه ۷ تبریز سخن می گفت اظهار داشت: با اتمام جاده تبریز سهند و اتصال مترو تبریز به منطقه اندیشه دسترسی این منطقه به تمام نقاط شهر تبریز به صورت مناسبی ممکن خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه مترو و همچنین اتوبان تبریز سهند پروژه های فرامنطقه ای می باشند اظهار داشت: برای اتمام این پروژه ها به همکاری، هماهنگی و تلاش راهبردی مدیریت استان نیازمندیم.
گنجی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۷ تبریز به توسعه زیرساختهای شهری نیاز دارد گفت: تاکید شهردار کلانشهر تبریز در خصوص توسعه متوازن مناطق مختلف شهر تبریز و سیاستهای شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر توجه به مناطق کم برخوردار فعالیت های عمرانی روی داده در سطح منطقه باعثتوسعه مناطق محروم و کم برخوردار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه رفع مشکل سیلاب هایی که از خارج از شهر وارد شهر می شود بر عهده آب منطقه ای و سازمان آب و فاضلاب می باشد گفت: در حال حاضر شهرداری با تقبل هزینه های گزاف با ایجاد کانال و هدایت آبهای سطحی و سیلابها مانع وارد آمدن خسارت ناشی از سیل به اموال شهروندان می شود.

گنجی در پایان خاطرنشان کرد: با تغییر کاربری دیزل آباد اول دوم به مسکونی شاهد تغییر چهره این قسمت از ورودی تبریز خواهیم بود که این امر در صورت همکاری و همراهی گاراژ داران و تعمیرکاران حاضر در این منطقه شدنی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز