خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد:

میزبانی یزد در هفت رشته ورزشی المپیاد استعدادهای برتر کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۶۵۱

معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور گفت: استان یزد در هفت رشته میزبان این دوره از المپیاد ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیداحمد هاشمی در نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اصحاب‌ رسانه گفت: دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور امسال در تابستان برگزار می شود که اوج آن از 30 مردادماه تا 6 شهریورماه در برخی از رشته ها شاهد برگزاری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در 58 رشته در بخش آقایان و 41 رشته در بخش بانوان در رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: در استان یزد 7 رشته موی تای (آقایان و بانوان)، جودو(آقایان و بانوان)، قایقرانی ( بانوان)، هندبال(بانوان)، فوتووالی(آقایان) برگزار می شود.

هاشمی با بیان اینکه در بخش آقایان و بانوان 34 هیات درگیر برگزاری این دوره از المپیادها هستند خاطرنشان کرد: سال گذشته مقام های خوبی داشتیم که در مجموع در سطح کشور مقام ششم را کسب کردیم.

وی بیان کرد: از لحاظ کمی نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش داشته ایم و امیدواریم بتوانیم مدال های بیشتری کسب کنیم.

هاشمی ادامه داد: ما از استان تعداد 777 نفر در رشته های مختلف ورزشکار داریم که در هفت رشته میزبانی نیز تعداد نزدیک به 3500 نفر از سراسر کشور میزبان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز