خبرگزاری کار ایران

کلنگ‌زنی یک باب کتابخانه در قشلاق آبیک در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۹۷۱۴۲

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک از کلنگ‌زنی یک باب کتابخانه در روستای قشلاق این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رمضان حیدری در نشست با خبرنگاران شهرستان آبیک اظهار کرد: برای احداث کتابخانه عمومی در روستای فشلاق از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک 300 مترمربع زمین در نظر گرفته شده که با 3 میلیارد ریال اعتبار و در دو طبقه احداث خواهد شد.

وی افزود: پیگیر کارهای راه‌اندازی کتابخانه در روستاهای زیاران و شهرک قدس شهر آبیک هستیم که با تحقق این مهم و افزوده شدن سه باب کتابخانه به تعداد کتابخانه‌های شهرستان آبیک، چشم‌انداز 1404 محقق می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان آبیک ادامه داد: آبیک، اولین شهرستان در استان قزوین است که از نظر جمعیتی کمی و کیفی، توانسته در زمینه مشارکت شهروندان در جشنواره رضوی رتبه نخست را کسب کند.

حیدری اضافه کرد: افزایش مشارکت شهروندان آبیکی در جشنواره رضوی امسال مرهون اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه و فعالان مجازی بوده که تعداد شرکت‌کنندگان سه هزار و 400 نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط خبرنگاران با کتابخانه‌ها و انعکاس اخبار این حوزه در سایت‌ها وخبرگزاری‌ها و همچنین انتشار فعالیت‌های کتابخانه‌ها در فضای مجازی موجب شده ارتباط مردم با کتابخانه‌ها افزایش یابد.

این مسئول تصریح کرد: از خبرنگاران درخواست می‌شود اگر انتقاد و پیشنهادی ازسوی شهروندان به آنان ارائه شد، به اداره کتابخانه‌های عمومی اطلاع دهند تا خدمات‌رسانی به مردم بهینه‌تر و به نحو احسن صورت گیرد.

در پایان این نشست، از خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان آبیک با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز