خبرگزاری کار ایران

دیدار سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک با بخشدار الوار گرمسیری

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۸۳

مسلم میرزاوند سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیمشک از دیدار با بخشداری الوار گرمسیری خبر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامحسین شرافت‌زاده بخشدار الوار گرمسیری در این دیدار بیان داشت: امروز کتابخانه‌های عمومی نقش مستقیم و تأثیر گذاری در فرهنگ عمومی دارند و ما همه باید به کتابخانه‌های عمومی کمک کنیم.

وی در ادامه خواستار شد که اعضای شورای بخش و دهیاران در آینده نزدیک نقش تأثیر گذارتری نسبت به کتابخانه‌های عمومی داشته باشند و با جدیت بحث زیبا سازی محیط کتابخانه‌ها را به کمک شهروندان مدنظر داشته باشند چرا که یک محیط فرهنگی و معنوی و زیبایی را با توجه به تکنولوژی‌های امروز حتماً باید در نظر بگیرید.

این مقام مسئول سپس افزود: همان طوری که در بحث پرداخت سهم نیم درصد از شهرداری‌ها در گذشته یار و یاور کتابخانه‌ها بوده‌ایم در آینده نیز تلاش خواهیم کرد تا سهم نیم درصد را از شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها وصول کنیم.

سپس سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک گفت:  الحمدالله در بخش الوار گرمسیری ۳ باب کتابخانه عمومی نهادی وجود دارند و امیدواریم در آینده بتوانیم کتابخانه‌های جدید نهادی را در محل‌هایی که دارای جمعیت انبوهی باشند احداث کنیم.

مسلم میرزاوند ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار الوار گرمسیری، آمادگی کتابخانه‌های عمومی را جهت همکاری با نهادهای دولتی و غیر دولتی بخش الوار گرمسیری اعلام داشت.

در پایان، بخشدار الوار گرمسیری ضمن تبریک سال نو همدلی و همزبانی دولت و ملت را در تمامی ارگان‌های دولتی بخصوص در بخش فرهنگ خواستار شد و برای کتابداران شهرستان در سال ۹۴ آرزوی خوشبختی نمود.

ذوالفقار شریعت
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز