خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

انقلاب اسلامی ایران در طول این چهل سال تقریباً تمامی قواعد الهی را رعایت کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۲۳۰

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر مسئولان به طور کامل قواعد قرآن و خداوند را در کشور رعایت می کردند بسیار پیشرفته تر از حال حاضر بودیم و امروز که به چهل سالگی رسیدهایم مسلماً همه روال یک ملت انقلابی را داشته و داریم.

به گزارش ایلنا، سردار علی فدوی  در دومین سالگرد شهید محسن حججی در اجماع مردم اصفهان، اظهار کرد: شهید زنده است و روزی خاص از دست خدا میگیرد. خدا را شاکریم که هر روز در جای جای کشور ما مردم از سفره پر برکت شهدا بهرهمند هستند.

وی ادامه داد: انقلاب استوار خواهد ماند و مردم همواره تا پای جان میجنگند تا از پشتوانه بزرگی چون انقلاب اسلامی حمایت کنند، چهل سال است همچنان استوار هستیم و با سربلندی چهل سالگی را به اتمام رساندهایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: ما به بزرگترین تکیه‌گاه وعده داده شده از جانب خداوند، دست پیدا کردهایم و با اقتدار، عظمت و توانی که خداوند متعال در انقلاب اسلامی قرار داده است، انقلاب را در ذهن دشمنان تثبیت کرده ‌است.

فدوی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در طول این چهل سال تقریباً تمامی قواعد الهی را رعایت کرده است، گفت: اگر مسئولان به طور کامل قواعد قرآن و خداوند را در کشور رعایت میکردند بسیار پیشرفتهتر از حال حاضر بودیم و امروز که به چهل سالگی رسیدهایم مسلماً همه روال یک ملت انقلابی را داشته و داریم.

وی افزود: اکنون در وسط دریای انقلاب اسلامی هستیم و بسیاری از عظمت های انقلاب را درک نمیکنیم و باید گفت دشمنان ما که از بیرون به انقلاب اسلامی می‌نگرند انقلاب را بیشتر درک کرده و آن را تحلیل می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: در انقلاب اسلامی همواره مکلف به انجام تکلیف هستیم و باید منتظر نتیجه‌ای باشیم که از جانب خداوند رقم خواهد خورد و نباید نتیجه کارها را خود رقم بزنیم.

فدوی با اشاره به تشییع شهید حججی در اصفهان، گفت: زمانی که نخستین شهید سر جدا وارد اصفهان شد مردم اصفهان از حماسه‌ای به مراتب بالاتر از تشییع شهدا در زمان جنگ آفریدند. شهید حججی دوران انقلاب را ندیده بود و حتی از شهدای بزرگ جنگ تحمیلی خاطره ای نداشت و او تنها به قواعد الهی عمل کرد و به این درجه والای الهی دست پیدا کرد.

وی در خصوص توان معنوی ایران، تاکید کرد: دشمنان ایران به لحاظ توان مادی، اقتصادی و تکنولوژی از ایران جلوتر هستند و نباید این امر را تکذیب کرد، تنها دلیلی که باعث می شود وزیر دفاع آمریکا به ناتوانی ارتش خود اعتراف کند، وجود معنویت و رعایت قوانین الهی در نیروهای نظامی ایران است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پایان با اشاره به خام فروشی نفت در کشور، گفت: امام خمینی (ره) همواره این امر را متذکر بودند که نباید نفت ایران را به صورت خام فروخت، بنابراین این امر در تمام دولت ها تا به امروز به یک دغدغه تبدیل شده و در شان ملت ایران نیست که اقتصاد ایران از راه فروش نفت تامین شود و این دلهره نباید وجود داشته باشد که اگر روزی کشوری نفت ما را نخرید ملت ایران در مضیقه قرار گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز