خبرگزاری کار ایران

دریادار فدوی:

دشمنان با هرگونه اقدام نظامی، ضرر بیشتری خواهند دید

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۸۰۷

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: ایادی استکبار به‌ صورت علنی مطرح می‌کنند که از ایران اسلامی هراس دارند.

به گزارش ایلنا، سردار دریادار علی فدوی در مراسم  یادواره ۲۲۸ شهید قهدریجان از سلسله برنامه‌های گرامیداشت کنگره ملی شهدای خط‌شکن شهرستان فلاورجان اظهار کرد: در روزهایی در این شهر حضور پیداکرده‌ایم که یاد و خاطره شهدا تداعی‌گر ذهن‌ها بوده و تقارن با هفته وحدت نشان از آن دارد که باید با دل و عمل گوش‌ به‌ فرمان راهبر زمان خود باشیم. در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی ، با عنایت الهی مردم تا پای جان از آرمان‌های نظام دفاع کردند و شاهد هستیم که چهل سال مردم ایران اسلامی سختی‌ها را به جان خود خریدند که امروز با صلابت  ایران اسلامی به‌ عنوان قدرت برتر منطقه شناخته می‌شود.

وی یادآور شد: در همان روزهای دفاع مقدس شهدایی  که بسیاری از آنان نیز از همین منطقه  بودند اجازه ندادند که به مرزوبوم این کشور تجاوز شود و در این راه عزت و شرافت خود را مبنای عمل خود قرار داده و تا آخرین‌نفس ایستادگی و مقاومت کردند. اگر تمامی مردم هم برای مراسم  بزرگداشت شهدا در تلاش باشند قطعاً نخواهند توانست رشادت‌های آنان را بیان کنند چراکه کار بزرگ آن‌ها اقدامی است که تا سال‌های سال هم می‌تواند نتایج خوبی را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: در طول این ۴۰ سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد استکبار تلاش گسترده انجام داده که خدشه‌ای به‌ نظام اسلامی وارد سازد که به توفیق الهی و حضور مردم تمامی این نقشه‌های شوم  نقش بر آب‌شده است. در طول تاریخ هیچ دشمنی‌ به‌ اندازه دشمنان چهل‌سالگی انقلاب نبوده و دشمنی با انقلاب اسلامی نه‌تنها در طول این سال‌ها تمام نشده بلکه ابعاد وسیع‌تری به خود گرفته است اما صلابت و قدرت نظام اسلامی روز به‌ روز فراگیرتر شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه  ادامه داد: ایادی استکبار به‌ صورت علنی مطرح می‌کنند که از ایران اسلامی هراس دارند و وزیر دفاع سابق آمریکا می‌گوید به دنبال این هستیم که توان نظامی متفاوتی ایجاد کنیم که قدرت بازدارندگی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در مقابل ایران را داشته باشد.  نظام اسلامی امروز در مرحله بازدارندگی نیست بلکه دفاع را به بهترین شکل پشت سر گذاشته و با افتخار می‌گوییم که اگر اقدام نظامی از سوی دشمن صورت گیرد ضرر بیشتری خواهند دید اما مشاهده می‌شود ماهیت دشمنی جبهه استکبار کم نشده بلکه  روز به‌ روز پررنگ‌تر بوده است.

وی تأکید کرد: امروز باید به‌ نظام اسلامی بالید که در بیرون از مرزها با دشمنان اسلام مقابله می‌کند؛ چراکه قدرت لایزال الهی توانسته بر تمام رزمندگان اسلام تأثیرگذار باشد و آن‌ها را به قدرت برتر منطقه تبدیل کند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره‌های شهدا تصریح کرد: دل‌های مشتاقی وجود دارد که شیفته راه و رسم شهدا هستند و از افرادی سخن می‌گویند که هنوز هم مثل خورشید عالم‌تاب در جریان زندگی می‌توانند تأثیرگذار باشند .

فدوی تصریح کرد:  باید افتخار کنیم که نام و یاد شهدا در تمامی کشور طنین‌انداز است و رشادت‌های جوانان غیور ایران اسلامی ماندگار بوده اما  دلاورمردی های دو لشکر مهم اصفهان هنوز هم زبانزد عام و خاص است و مطمئناً زمانی که صحبت از حضور در میدان عمل  به میان می‌آمد هم چون گذشته این اطمینان قلبی وجود دارد که  آنان خط مقدم این موضوع هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز