خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

ماجرای مرگ مشکوک کودک 5 ساله در مهاباد/ بررسی علت مرگ از سوی شورای پزشکی استان

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۴۶

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد ماجرای مرگ مشکوک کودک 5 ساله در مهاباد را تشریح کرد.

امیر بهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: این پسر بچه 5 ساله به نام "محمد سمیع ابراهیمی" ساعت 21:58 دقیقه شب گذشته توسط والدینش به بیمارستان امام خمینی مهاباد منتقل و پس از معاینه و تجویز و تزریق آمپول دگزا متازون توسط پزشک ترخیص می شود.

وی افزود: این کودک ساعت 22:38 دقیقه مجددا به دلیل سندروم کروپ - انسداد تنفسی و التهاب - پس از معاینه از سوی پزشک معالج دستور به اکسیژن تراپی تجویز می شود و کودک بعد از مداوای اولیه و لوله‌گذاری در اورژانس به بخش آی. سی. یوی کودکان انتقال می‌یابد اما حدود ساعت 2:30 بامداد حال کودک وخیم شده و تلاش پزشکان برای احیای او نیز بی‌نتیجه می‌ماند و در نهایت پسر خردسال فوت می کند.

بهزاد گفت: جلسه ای در این باره توسط مسئولان بیمارستان و بهداشت و درمان شهرستان مهاباد برگزار می‌شود و علت مرگ کودک تا ساعات آینده اعلام خواهد شد و پرونده ممکن است جهت بررسی های بیشتر به دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی ارجاع داده شود.

 خانواده این کودک معتقدند مرگ فرزندشان به علت تزریق آمپول دگزا بوده است و منتظر پاسخ جلسه شورای پزشکی امروز هستند تا در صورت تایید علت به قصور پزشکی پرونده را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز