خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا:

نکا در بخش تخت ویژه و آی سی یو با کمبود تخت مواجه است/کسب رتبه دوم امور فرهنگی بهداشت و درمان نکا در استان

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۰۴۲

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: نکا در بخش تخت ویژه و آی سی یو با مشکل کمبود تخت مواجه است و تلاش داریم تا مشکلات با ساخت فاز دوم بیمارستان برطرف شود.

علیرضا خانجانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر افزود: ساخت فاز دوم بیمارستان امام حسین (ع) در دست انجام است و با ساخت آن بخش اعظمی از مشکلات تخت های ویژه و آی سی یو برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه فاز دوم بیمارستان در فضایی مساحت 6هزار متر مربع ساخته می شود؛ گفت: ساخت اولیه با 4 میلیارد اعتبار آغاز و در مجموع برای ساخت و تجهیز 50میلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

خانجانی همچنین بیان داشت: حدود 400 هزار نفر از مردم نکا سال گذشته در سطح بیمارستان های امام حسین و بوعلی، پزشکان خانواده شهری و روستایی و کلینیک طوبی نکا ویزیت شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا با اشاره به برخی مشکلات برای سونوگرافی و رادیولوژی خاطر نشان کرد: نداشتن متخصص و مسئول فنی از مشکلات مهم در این بخش در بسیاری از بیمارستان ها بود که این مشکل در بیمارستان امام حسین نکا برطرف شد.

وی در ادامه از کسب رتبه دوم امور فرهنگی بهداشت و درمان نکا در استان مازندران خبر داد و یادآور شد: بهداشت و درمان نکا بعد از معاونت بهداشتی استان رتبه دوم برنامه های فرهنگی استان را داراست.

خانجانی گفت: تلاش برای همگانی کردن سلامت، سبک سالم زندگی کردن، تغذیه مناسب و توسعه ورزش های همگانی از موارد مهمی است که برای افزایش سلامت باید در دستور کار باشد.

وی افزود: شهرستان نکا با جمعیتی بیش از 120 هزار نفر دارای 75خانه بهداشت، 16مرکز سلامت روستایی، 3 مرکز خدمات جامع شهری و یک پایگاه سلامت است.

خانجانی گفت: اجتماعی شدن سلامت از مسائل مهمی است که باید در دستور کار باشد و همگان و از جمله همه نهادها و ادارات در کنار مردم کمک کار بهداشت و درمان باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز