خبرگزاری کار ایران

زمان مصاحبه ۳ رشته دکتری تخصصی پزشکی تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۶۴۴

زمان و محل مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، انفورماتیک پزشکی و فیزیک پزشکی تغییر کرد.

به گزارش ایلنا، با توجه به اعلام دانشگاه های علوم پزشکی ایران و مشهد، زمان و محل مصاحبه دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، انفورماتیک پزشکی و فیزیک پزشکی تغییر کرده است.

مصاحبه رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در روزهای ۲، ۳ و ۴ شهریور ماه در محل دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

مصاحبه رشته انفورماتیک پزشکی در روزهای ۲۶ و ۲۷ مرداد و مصاحبه رشته فیزیک پزشکی در روزهای ۲۷ و ۲۸ مرداد در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

داوطلبان موظفند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از زمان دقیق مصاحبه خود به سایت اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ خردادماه ۹۸ با حضور بیش از ۶ هزار داوطلب برگزار شد.

ظرفیت رشته های مختلف در ۷۸ رشته علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در دوره های تخصصی و ظرفیت دکتری پژوهشی در مجموع تعداد یک هزار و ۷۸۰ نفر اعلام شده است.

آزمون مرحله دوم (مصاحبه) از تاریخ ۱۹ مرداد تا ۷ شهریور ۹۸ توسط دانشگاه های علوم پزشکی در ۱۰ منطقه آمایشی و ۳۸ مرکز تحقیقاتی وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در هفته آخر شهریور منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز