خبرگزاری کار ایران

«یک گذر یک خاطره» با علی نصیریان

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۵۷۸

بخش «یک گذر یک خاطره» این هفته «شب سینما» به بزرگداشت علی نصیریان اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا، «شب سینما» از مجموعه «شب‌های هنر» که پنجشنبه شب‌ها با اجرای امیرحسن ندایی روی آنتن می‌رود، این هفته به موضوع قهرمان در دفاع مقدس و تاثیر آن بر سبک زندگی اختصاص یافته است.

در میز گفتگوی این برنامه ندایی مجری کارشناس میزبان منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما و مهدی سجاده‌چی فیلم‌نامه‌نویس می‌شود و با آنها در خصوص موضوع برنامه گفتگو می‌کند.

در بخشی دیگر برنامه، گزارشی از الهام باقری ادبیات پژوه، سیدحامد حسینی تهیه‌کننده سینمایی‌های سرو زیر آب و ملکه و مهدی حسینی تدوینگر پخش می‌شود.

عرفان قاسمی در بخش میز خبر علاوه بر مروری بر جدید‌ترین اخبار هفته سینما با علیرضا رییسیان تهیه‌کننده فیلم «مردی بدون سایه‌» درخصوص آغاز اکران آن و محتوای فیلم به صورت تلفنی صحبت می‌کند. همچنین با غلامرضا فرجی رییس شورای صنفی نمایش درخصوص آخرین فیلم‌های اکران شده به صورت تلفنی گفتگو می‌شود.

در بخش «یک گذر یک خاطره» شب سینما که به بزرگداشت پیشکسوتان سینما اختصاص دارد، این هفته (۱۷ مرداد) به سراغ یکی از محبوب‌ترین بازیگران ایرانی رفته که بیش از پنج دهه در سینما، تئاتر و تلویزیون حضوری فعال و مستمر داشته است.

علی نصیریان بازیگر هشتاد و پنچ ساله سینما و تلویزیون ایران، چهره ماندگاری که نقش‌هایش در فیلم‌های هزاردستان، گاو، سربداران و بوی پیراهن یوسف از یاد مخاطبان پاک نخواهد شد. در این گفتگو نصیریان از زندگی و فعالیت‌های هنری‌اش می‌گوید.

«شب سینما» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا توسلی محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که پنجشنبه شب‌ها ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز