خبرگزاری کار ایران

ساماندهی بساط گستران بازار بزرگ احسانی پس از ۱۲ سال محقق شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۲۹۷

ساماندهی بساط گستران بازار بزرگ احسانی واقع در محله عبدل آباد منطقه ۱۹ شهرداری تهران از صبح سه شنبه ۱۵‌ مرداد با حضور شهردار منطقه، عوامل اجرائیات و نیروهای انتظامی و نظامی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، علی توکلی شهردار منطقه ساماندهی بساط گستران بازار بزرگ احسانی را یکی از طرح های انضباط شهری برشمرد و افزود: این معضل شهری در این محدوده یکی از مطالبات جدی مردم، معتمدین، ریش سفیدان و کسبه بازار بود که پس از ۱۲ سال  به دنبال درخواست های مکرر آنها انجام شد.

وی ادامه داد: تمهیدات اجرای این طرح از چندین ماه قبل آغاز شده بود که طی آن ضمن اطلاع رسانی به کسبه و توجیه و پیگیری مراجع قانونی، نشست های متعددی با حضور مسئولین منطقه ۱۹، نیروهای قضایی، انتظامی، نظامی، نمایندگان صنوف، هیئت امنا و شورایاری محله تشکیل و درخصوص رفع سدمعبر  خیابان احسانی تصمیم گیری شد.

این مسئول با تأکید بر اینکه صرفا جمع آوری دست فروشان در این طرح مد نظر نیست و این اقدام بر اساس مطالعات میدانی،اخذ حکم قضایی، حمایت شورای تأمین امنیت استان تهران، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انجام شد، تصریح کرد: مکان ویژه ای در محدوده نزدیک به این بازار در قالب غرفه های مسقف برای ادامه فعالیت بساط گستران در نظر گرفته شده است.

توکلی ابراز امیدواری کرد: این طرح نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت به گونه ای که علاوه بر فراهم شدن فضای مناسب برای بساط گستران در راستای کسب روزی حلال، معضل سد معبر، اعتراض کسبه بازار و مشکلات ناشی از امداد رسانی در مواقع حریق، اورژانس و وقوع بحران نیز برطرف خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه بساط گستران بازار بزرگ احسانی از ثبت نام در غرفه های آماده شده  به منظور ادامه فعالیت استقبال خوبی کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، توکلی ضمن تشکر از همکاری و مشارکت همه عوامل مردمی، شهرداری و نیروهای انتظامی و نظامی در اجرای این طرح گفت: در حال حاضر هیچ گونه سد معبری در این خیابان مشاهده نمی شود و به منظور نگهداشت این خیابان نیز مأموران یگان ویژه درمعبر حضور مستمر خواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز