خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورا شیراز:

تذکرات به شهردار باید علنی باشد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۹۵۲

سخنگو شورای شهر شیراز با رد شائبه هر گونه سهم خواهی در خصوص دلیل اعلام تذکر به شهردار در جلسه علنی گفت: تذکرات به شهردار گاهی باید علنی باشد تا افکار عمومی و رسانه‌ها نیز در روند انجام امور تأثیرگذار باشند، تذکرات باید در یک چارچوبی انجام شود تا انگ سهم خواهی نیز به کسی نخورد.

سخنگو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه در سال دوم فعالیت شورا 19 جلسه علنی برگزار شده است، اظهار داشت: طی این مدت 49 طرح و لایحه در صحن شورا مورد بررسی قرار گرفته و اعضای شورا نیز 25 نطق پیش از دستور ارائه کردند و 9 تذکر خطاب به شهردار شیراز قرائت شده است.

 نواب قائدی ادامه داد: مصوباتی از جمله بازنگری طرح ساماندهی باغات قصردشت، طرح مدیریت تعارض منافع عمومی در شهرداری شیراز، مجوز انتشار اوراق مشارکت جهت توسعه خط یک مترو شیراز، طرح تفصیلی مدیریت پسماند شهر شیراز، مجوز تأمین دوچرخه‌های هوشمند، آیین‌نامه واگذاری زمین به هیئت‌های مذهبی و... توسط کمیسیون‌های مختلف مطرح و پیگیری شده است.

 وی افزود: اخیراً 200 میلیارد تومان جهت بازآفرینی بافت اطراف حرم حضرت شاهچراغ (ع) به تصویب رسید که البته مبلغ مورد نظر شورا 500 میلیارد تومان بود اما مبلغ  200 میلیارد تومان از طرف وزارت کشور مطرح شد.

قائدی در خصوص نحوه پاسخگویی شهردار به تذکرات شورا تصریح کرد: پاسخ  و توضیحات به رئیس شورا ارائه می‌شود و اینطور نبوده که تذکرات موثر واقع نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز