خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید:

درمانم تداوم دارد اما حالم خوب است

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۷۷۷

رییس بنیاد شهید توضیحاتی را در خصوص بیماری‌اش ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم روز خبرنگار گفت: سال گذشته کسالتی برایم پیش آمد و جراحی در ابتدای سال داشتم و درمانم تاکنون تداوم دارد، اما حالم خوب است و پزشکان هم گفتند خوب هستم اما التماس دعا دارم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین بحثها و مسائلی مطرح شده از سوی خبرنگاران درباره بیمه دی و درمان و گلزار شهدا است.

رییس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: زحماتی که خبرنگاران می کشند قابل تقدیر است، خبرنگاران در همه مسائل نقش آفرین هستند و رسانه می تواند افکار جامعه را تغییر دهد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره رسانه‌ها گفت: نقش رسانه الگوسازی است که باید با خلاقیت و نوآوری همراه باشد. خبرنگارانی که با ما همکاری می کنند با ما هستند و ما هم از آنها هستیم و محرم ما هستند ما هیچ ادعایی نداریم که بنیاد شهید ایرادی ندارد اما شما باید این ایرادات را بگویید تا این ایرادات رفع شود.

وی ادامه داد: ما خودمان را مدیون شهدا می دانیم و آنچه داریم از جانبازان شهدا و آزادگان است.

وی ادامه داد: ما سالانه ۴۲۰هزار دیدار با خانواده شهدا داریم و این یک سنت حسنه است. ما مدیون شهدا هستیم و اگر در رسالتمان کوتاهی کنیم مسئول هستیم.

وی ادامه داد: کار بنیاد سنگین است و در حدود بیش از سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بنیاد هستند. ما حدود ۱۲ساعت کار می کنیم اما بازهم کارها می ماند چرا که کار در اینجا سنگین است. امروز آنچه ما را در مقابل جبهه کفر و ازناب آنها حفظ کرده فرهنگ ایثار و شهادت است فرهنگ ایثار و شهادت همان فرهنگ امام حسین است و باید این فرهنگ را توسعه دهیم.امروز اگر آمریکا رهبر و وزیر امور خارجه ما را تحریم می کند به دلیل دیوانگی است آیا تحریم وزیر خارجه ای که باید همه جا برود درست است. اما اگر امروز دشمن ما به جنون رسیده به دلیل فرهنگ ایثار و شهادت بوده که ملت ما آن را ادامه داده اند و رسالت ما این است که این فرهنگ را به نسل چهارم و جدید انقلاب که جنگ را ندیده است معرفی کنیم.

رییس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید در خصوص ایثار اجتماعی کار کنند دشمنان سرمایه گذاری زیادی کردند که این فرهنگ را از ما بگیرند در موقعیتی که می گویند نظام و دولت ناکارآمد هستند دشمن می خواهد این مردم و نظام شکاف ایجاد کنند و شما خبرنگاران مسئولیت سنگینی دارید و واقعیت را باید به مردم بگویید و نگذارید مردم اسیر شایعات شوند این شایعه سازی ها وقت مسئول را می گیرد چراکه مسئول باید برای پاسخگویی به این شایعات وقت بگذارد شما باید اخباری که برای جامعه مفید است را منتشر کنید. خبرنگاران نقش بالایی دارند بنابراین ارزش خود را بدانید.

وی تاکید کرد: یقینا انتقاد به بنیاد شهید وارد است اما انتقادات سازنده و بجا داشته باشید. واقعیت را بگویید ما هم می پذیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز