خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید:

مردم از مسئولان جلوتر هستند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۴۸۸

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مبنی بر اینکه پس از گذشت چهل سال از انقلاب چه نمره ای به عملکرد مسئولان می‌دهید، گفت: در این زمینه نظری ندارم، اما می‌دانم مردم در این 40 سال از مسئولان جلوتر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع خبرنگاران گفت: من معتقد هستم نقش آفرین همه مسائل شهدا و ایثارگران بودند.

وی ادامه داد: امروز اگر شما این جمعیت را می‌بینید به دلیل این است که آمده‌اند با آرمانهای شهدا و اهدافی که شهدا داشته‌اند، بیعت مجدد کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اگر شهدا و ایثارگران فداکاری نمی کردند، یقینا ما این موفقیت هایی که امروز داریم را نداشتیم و نقش اساسی در کشور را شهدا و ایثارگران بردوش داشتند.

وی درباره توان موشکی ایران نیز گفت: اصلا دشمن غلط می کند که در این خصوص صحبت کند و این مسئله دفاعی است و طبیعتا در این زمینه تبعیت از رهبری می کنیم.

شهیدی ادامه داد: هیچ قدرتی نمی تواند در رابطه با مسائل موشکی به ما پیشنهاد دهد و هیچ مسئولی نمی تواند در داخل موافقت کند و در زمینه موشکی با دیگر کشورها وارد مذاکره شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر این که پس از گذشت چهل سال از انقلاب  چه نمره ای به عملکرد مسئولان می دهید گفت: در این زمینه نظری ندارم اما می دانم مردم در این 40 سال از مسئولان جلوتر هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز