خبرگزاری کار ایران

مدیر‌کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری خبر داد:

برگزاری ۱۵ هفته فرهنگی سیستان و بلوچستان در استان‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۷۱۲

مدیر‌کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان سیستان و بلوچستان، ۱۵ هفته فرهنگی در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد‌ابراهیم لاریجانی (مدیر‌کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری) با اشاره به برگزاری ۱۵ هفته فرهنگی سیستان و بلوچستان در استان‌های کشور، گفت: در راستای اجرای طرح معرفی سیستان و بلوچستان و تشویق سفر به این استان، یکی از برنامه‌ها برگزاری هفته‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان در استان‌های همجوار و اثر گذار به شمار می‌آید.

وی افزود: در همین راستا تا پایان سال جاری ۱۵ هفته فرهنگی در شهر‌های تهران، یزد، کرمان، بندر‌عباس، بیرجند، مشهد، بجنورد، گرگان، اصفهان و دیگر شهرها تدارک و تقویم شده است.

مدیر‌کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری  خاطرنشان کرد: در همین راستا از امروز تا فردا  ۱۵ مردادماه،  برنامه شب  فرهنگی سیستان و بلوچستان در قالب جشنواره در شهر یزد برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: در این جشنواره اجرای دو گروه موسیقی استان و نمایش ظرفیت‌های گردشگری و ارائه بسته‌های سفر در دستور کار است؛ همچنین فعالان بخش خصوصی استان سبستان و بلوچستان  با بخش خصوصی استان  یزد نشست کاری  خواهند داشت.

افتتاح دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری استان سیستان و بلوچستان در استان یزد  که توسط یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری انجام خواهد شد؛ از جمله برنامه‌های دیگر در این جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز