خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کیلان خبر داد:

ساختمان قدیمی درمانگاه بازسازی می‌شود/ انتقال درمانگاه کیلان به ساختمان جدید

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۹۴

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان از انتقال درمانگاه این شهر به ساختمان جدید ظرف ۴۵ روز خبر داد و گفت: ساختمان قدیمی درمانگاه طی اجرای پروژه‌ای بازسازی و توسعه می‌یابد و ساختمان اصلی درمانگاه در آن مستقر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا حاجی‌طیبی درباره وضعیت درمانگاه شهر کیلان اظهار کرد: در سال ۱۳۸۶ درباره درمانگاه شهر کیلان توافقی با وزارت بهداشت و درمان صورت گرفت و قطعه زمینی جهت احداث ساختمان جدید به آنها واگذار شد.

وی با بیان اینکه پروژه احداث ساختمان جدید درمانگاه در سال ۱۳۹۲ به پایان رسید، ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان در این زمینه اعلام کرد که ساختمان مورد تأیید نیست و بنا بر اساس اصول فنی ومهندسی و استانداردهای موجود ساخته نشده است؛ متأسفانه ساختمان تازه تأسیس تاکنون بدون استفاده مانده و مشکلاتی برای این مکان ‌به وجود آمده است.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان افزود: پیرو همین موضوع در نشستی با حضور وزیر بهداشت و درمان مطرح شد که در باره ساختمان‌های قدیمی و جدید درمانگاه کیلان تهاتر صورت گیرد.

حاجی‌طیبی گفت: در این زمینه، قرار شد که اعیانی ساختمان جدیدی که وزارت بهداشت و درمان ساخته، کارشناسی شود و مبلغ آن را شهرداری در ساختمان فعلی درمانگاه جهت بهسازی و توسعه آن هزینه کند؛ درصدد هستیم که بتوانیم ساختمانی احداث کنیم که در شأن مردم خوب و با فرهنگ شهر کیلان باشد.

وی تصریح کرد: طی توافقی که بین شهرداری، شورای اسلامی شهر کیلان و شبکه بهداشت و درمان دماوند صورت گرفت، مقرر شد که ظرف مدت ۴۵ روز درمانگاه همراه با پرسنل و تجهیزات به طور موقت به ساختمان تازه تأسیس منتقل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان بیان کرد: در ارتباط با ساختمان قدیمی درمانگاه کیلان قرار شد که بر اساس نقشه‌های خود وزارت بهداشت و درمان به صورت کارشناسی عملیات توسعه و بهسازی آن اجرایی شود.

حاجی‌طیبی خاطرنشان کرد: ساختمان تازه تأسیس پس از پایان پروژه بهسازی و توسعه ساختمان قدیمی درمانگاه در اختیار شهرداری کیلان قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز