خبرگزاری کار ایران

توسط موسسه خیریه؛

114 سری کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند تربت حیدریه اهدا شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۳۵۸

در سالروز ازدواج حضرت علی( علیه السلام) و حضرت فاطمه(سلام الله) و در راستای ترویج ازدواج آسان 114 سری کمک جهیزیه توسط سازمان خیریه آبشار عاطفه ها به مزدوجین و نوعروسان نیازمند تربت حیدریه اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، جواد پیشداد مدیر سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها، شعبه تربت حیدریه در حاشیه اهدای جهیزیه به نوعروسان جوان، این اقدام خداپسندانه را در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم کردن مقدمات و تسهیل ازدواج آسان برای جوانان عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با کمک خیرین و نیکوکاران منطقه هر سال تعداد زیادی از مزدوجین جوانی که برای تشکیل زندگی خود معطل جهیزیه هستند را با تهیه امکانات اولیه زندگی، راهی خانه بخت کنیم.

وی تصریح کرد: تعهد شعبه تربت حیدریه سازمان آبشار عاطفه ها در سال بیش از 100 سری کمک جهیزیه است که با کمک خیرین و نیکوکاران این منطقه در سه مرحله انجام و هر سال در اول ماه ذالحجه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به نوعروسان نیازمند اهدا می شود.

پیشداد با بیان اینکه ارزش ریالی هر کدام از این کمک جهیزیه ها بصورت میانگین 25 میلیون ریال است، افزود: سازمان خیریه آبشار عاطفه ها هر سال  برای نوعروسان جوان جهیزیه تهیه می کرد اما با توجه به شرایط کنونی این اقلام به کمک جهیزیه تنزل یافته، لذا برخی افراد خیر دوست دارند به یک نوعروس جوان 100 میلیون ریال و برخی دیگر 20 میلیون ریال کمک کنند، بر همین اساس تفاوت برخی کمک جهیزیه ها در انتخابی هست که بعهده خیرین واگذار شده است.

وی ارزش ریالی مجموع 114 سری کمک جهیزیه را 3 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:سازمان ابشار عاطفه ها با مشارکت مردم بعنوان یک خیریه خدمتگذار در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و فقرزدائی نقش ایفا می کند.

پیشداد تاکید کرد: این سازمان خیریه با ۲۱۴ شعبه در سراسر کشور در حوزه های درمانی، اهدای جهیزیه به مزدوجین جوان در حال انتظار، پرداخت مستمری به خانواده های آسیب پذیر، اشتغال و کار آفرینی برای خانواده های خود سرپرست و همچنین حمایت از ایتام فعالیت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز