خبرگزاری کار ایران

همزمان با سال‌روز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س):

مسابقات دال‌پلان ویژه نوعروسان و نودامادان روستایی در کاشان برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۱۱۱۵۹

نائب رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان، از برگزاری مسابقات دال پلان ویژه نوعروسان و نودامادان روستاهای این شهرستان خبر داد.

ایلنا: نائب رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان، از برگزاری مسابقات دال پلان ویژه نوعروسان و نودامادان روستاهای این شهرستان خبر داد.

هدی جمالی در گفتگو با خبرنگار ایلنا درکاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و «روز ازدواج» مسابقه دال پلان ویژه نوعروسان و نو دامادان روستایی در سالن ورزشی بانوان کوثر «مادر» برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ صحیح ورزش در بین بانوان، تقویت روحیه‌ای شاد و با نشاط بین آن‌ها و داشتن خانواده‌ای سالم با مادرانی ورزشکار عنوان کرد.

به گفته وی، در این دوره از مسابقات که بیش از۱۵ نوعروس و نوداماد از روستاهای کاشان شرکت می‌کنند، سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را درکنار یکدیگر جشن می‌گیرند.

نائب رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان افزود: نمایندگان شهر‌ها و بخش‌های کاشان با زوج‌های روستایی هماهنگ کرده ودر این دوره از مسابقات به رقابت صمیمانه با یکدیگر خواهند پرداخت.

جمالی گفت: مسابقات دال پلان ویژه نوعروسان و نودامادان روستاهای این شهرستان امروز دوشنبه ۱۵ مهر ماه در سالن ورزشی بانوان کوثر «مادر» برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز