خبرگزاری کار ایران

با حضور بیش از ۳۰ ورزشکار:

مسابقات تیراندازی ویژه ورزشکاران روستایی در کاشان برگزار شد

کد خبر : ۱۱۵۵۶۴

در این دوره از مسابقات که ویژه بانوان و آقایان به صورت مجزا طی دو روز در باشگاه تیراندازی هدف این شهرستان برگزار شد، بیش از ۳۰ نفر از ورزشکاران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ایلنا: به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات تیراندازی ویژه ورزشکاران و روستاهای کاشان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان درحاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان گفت: در این دوره از مسابقات که ویژه بانوان و آقایان به صورت مجزا طی دو روز در باشگاه تیراندازی هدف این شهرستان برگزار شد، بیش از ۳۰ نفر از ورزشکاران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

«سید علی افراشی» افزود: در این دوره ازمسابقات که ویژه بانوان برگزار شد، ۲۴ نفر از ورزشکاران روستاهای کاشان پس از یک رقابت دوستانه به ترتیب خانم‌ها: مریم پیش بین با ۸۲ امتیاز مقام اول، زهرا گل گیربا ۷۰ امتیاز مقام دوم و زهره جهانتاب با ۶۲ امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

به گفته وی، نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات که ویژه بانوان برگزار شد همگی از روستای آب شیرین بودند که به مقام‌های بر‌تر رسیدند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان در ادامه افزود: مسابقات تیراندازی ویژه آقایان نیز با حضور ۱۲ ورزشکار از روستاهای شهرستان کاشان برگزار شد.

افراشی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که درباشگاه تیراندازی هدف برگزار شد، به ترتیب آقایان غلامرضا تندر از روستای چالقره، سعید اسلامی از آب شیرین و سید ساعد کاشی از نشلج به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

گفتنی است: داوری این دوره ازمسابقات را احمد شعبانی رئیس هیئت تیراندازی کاشان بر عهده داشت و خانم‌ها بنت الهدی جمالی نائب رئیس و زهرا عابدپور مسئول کمیته آموزش هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی نیز همکاری داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز