خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشتگان:

برگزاری مسابقات دال پلان در روستای کله کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۷۲

رئیس هئیت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشان از برگزاری مسابقات دال پلان در روستای کله از توابع این شهرستان خبر داد.

ایلنا: رئیس هئیت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان کاشان از برگزاری مسابقات دال پلان در روستای کله از توابع این شهرستان خبر داد.

«سیدعلی افراشی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان فردا ۹ آبان ماه مسابقات دال پلان، ویژه بانوان و آقایان درروستای کله کاشان برگزار می شود.

وی، هدف ازبرگزاری این مسابقات را انتقال فرهنگ بازی های بومی محلی بین نسل ها، ایجاد روحیه ای شاد و بانشاط برای روستائیان و حضور پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در مسابقات ورزشی عنوان کرد.

به گفته وی، دراین دوره از مسابقات بانوان و آقایان ورزشکار روستای کله با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هئیت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کاشان در ادامه تاکید کرد: برگزاری اینگونه مسابقات و حضور تیمی هئیت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی کاشان در راستای اهداف معرفی هر چه بیشتر اینگونه بازی ها، ترویج فرهنگ سلامت در زمینه ورزش و احیاء بازی های بومی محلی روستائیان که در حال فراموشی است برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز