خبرگزاری کار ایران

دستگیری زورگیر طلای بچگانه در خزانه تهران

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۱۸۲

رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه از دستگیری یک متهم ۲۵ ساله در رابطه با سرقت و زورگیری در این محله خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ چنگیز ایدون در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته طی گشت زنی های ماموران این کلانتری مورد مشکوکی مشاهده شد که دو خودروی سمند و تیبا کنار هم ایستاده و سرنشینان آن با یکدیگر درگیر بودند.  

وی افزود: سریعا ماموران وارد عمل شدند که راننده سمند با دیدن پلیس سوار خودرو شد و از محل گریخت در حالیکه سرنشین خود را جا گذاشته بود و پلیس فرد سرنشین را مورد بازجویی قرار داد که مشخص شد وی از زورگیران سابقه دار هست.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از راننده تیبا جزئیات ماجرا سوال شد که وی بیان داشت طی هفته گذشته یک قطعه طلای کودکانه زنجیر مانند پیدا کردم و با آگهی کردن آن در محل خواستم فردی که طلایش را از دست داده است با بنده تماس بگیرد و این دو نفر روز جاری با من تماس گرفتند و عنوان داشتند طلا برای آنها است که وقتی سر قرار آمدند نتوانستند مشخصات این قطعه زنجیر طلای پنج گرمی را بدهند و من نیز از دادن طلای پیدا شده به این افراد ممانعت کردم.

در ادامه از متهم ۲۵ ساله بازجویی شد که وی این اظهارات شاکی را عینا تایید کرد و عنوان داشت بعد از دیدن این آگهی که کاشف طلا انجام داده بود، ما وسوسه شدیم و به دلیل اینکه در تامین هزینه مواد مخدر مصرفی خود مانده بودیم تصمیم گرفتیم طی قراری صوری، طلا را از این فرد گرفته و به بازار برده و به فروش برسانیم.

در انتها پرونده ای در این زمینه تشکیل و برای تکمیل سیر مراحل قانونی پرونده در اختیار مقام محترم قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز