خبرگزاری کار ایران

آمادگی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برای همکاری با سرمایه‌گذاران

asdasd
کد خبر : ۷۹۴۰۸۸

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، ارتقای بهره‌وری موقوفات را سبب بهره‌مندی بیشتر مردم از برکات وقف دانست و گفت: سرمایه‌گذاری در بخش موقوفات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این شرایط می تواند به رونق اقتصادی کشور کمک کند.

به گزارش ایلنا حجت الاسلام جوانبخت درحاشیه بازدید از موقوفات مستعد سرمایه گذاری شهرستان اشنویه با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در موقوفات اولویت کاری اوقاف استان است، اظهار کرد: تلاش برای سرمایه‌گذاری در موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفان از مهم‌ترین رویکردهای سازمان اوقاف استان است که در همین راستا  اوقاف استان از طرحها و برنامه های سرمایه گذاران در این زمینه استقبال و حمایت می‌کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، ارتقای بهره‌وری موقوفات را سبب بهره‌مندی بیشتر مردم از برکات وقف دانست و گفت: سرمایه‌گذاری در بخش موقوفات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این شرایط می تواند به رونق اقتصادی کشور کمک کند .

حجت الاسلام جوانبخت عنوان کرد: تنوع موقوفات قابل سرمایه‌گذاری در سطح استان اعم از کشاورزی، تجاری، رفاهی و خدماتی، بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاران است که در صورت تحقق این امر، شاهد رشد برکات وقف و توسعه موقوفات نیز خواهیم بود.

مدیر کل اوقاف استان با بیان اینکه در اکثر شهرهای استان موقوفات مستعد جهت سرمایه گذاری وجود دارد، گفت: در شهرستان های اشنویه، خوی، مهاباد، سلماس و ارومیه موقوفات خوبی جهت سرمایه گذاری شناسایی شده اند که با سرمایه گذاری مناسب و بهره برداری از آن شاهد رونق اقتصادی خوبی در استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ثبت موقوفات جدید با توجه به نیازهای روز جامعه و هدایت جامعه به ایجاد وقف در حوزه‌های جدید و حتی در قالب مشارکتی، از اهداف اداره کل اوقاف استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز