خبرگزاری کار ایران

عضو انجمن اقتصاددانان ایران خبر داد:

کاهش ۱۸۱ میلیارد تومانی سپرده گذاری یزدی ها/عملکرد بانک ها همسو با نامگذاری امسال نیست

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۷۷۰

عضو انجمن اقتصاددانان ایران با اشاره به وضعیت اقتصادی گفت: سپرده گذاری یزدی‌ها در بانک های استان 181 میلیارد تومان کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس علوی راد اظهار داشت: بر اساس گزارش منتشر شده از سوی بانک مرکزی، سپرده گذاری یزدی ها در بانک های استان یزد در فروردین سال جاری 181 میلیارد تومان کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه فعالیت بانک ها همسو با نامگذاری امسال و اهداف رونق تولید نیست ادامه داد: تحولات دو فاکتور مهم عملکردی بانک ها در مانده سپرده ها و تسهیلات نشان می دهد که حداقل برای فروردین ۹۸ فعالیتی همسو با اهداف سال رونق تولید نداشتند.

عضو انجمن اقتصاددانان ایران اضافه کرد: مانده کل سپرده ها در بانک ها و موسسات اعتباری استان یزد در فروردین ۹۸ نسبت به اسفند سال گذشته معادل ۱۸۱ میلیارد تومان کاهش یافته است.

علوی راد تصریح کرد: مانده کل تسهیلات پرداخت شده در بانک ها و موسسات اعتباری استان یزد در فروردین ۹۸ نسبت به اسفند سال گذشته معادل ۵۷ میلیارد تومان کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: این مهم در حالی است که این مؤلفه در سطح کشور در این بازه با افزایش روبرو بوده است اما عملکرد بانک ها در استان یزد چیز دیگری را نشان می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز