خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مجموعه «بی‌قید و شرط» از زبان کارگردان آن

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۳۱۵

شهرام شاه‌حسینی ضمن بیان اینکه مجموعه «بی‌قید و شرط» هیچ ارتباطی به سریال «آسمان همیشه ابری نیست» ندارد، درباره آخرین وضعیت سریال خود توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه «بی‌قید و شرط» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی یکی از تولیدات شبکه یک سیما بوده که قرار است در آن داستان خانواده‌ای روایت شود که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان راهی تهران شده و ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که به نوعی دستمایه اتفاقات این سریال است.

سریال «بی‌قید و شرط» در پاییز ۹۶ ابتدا با نام «آسمان هوای باران دارد» کلید خورد و در گفتگوهایی از عوامل این سریال این‌طور عنوان شد که در واقع این مجموعه فصل دوم سریال «آسمان همیشه ابری نیست» است.

شهرام شاه‌حسینی (کارگردان) در این باره گفت: «بی‌قید و شرط» به هیچ وجه ارتباطی به سریال «آسمان همیشه ابری نیست» ندارد و کاملا مستقل از آن مجموعه تولید شده است.

وی افزود: به گفته تهیه‌کننده (امیر پوررحمانی)، «آسمان همیشه ابری نیست» توسط خودشان به نگارش درآمده و به شدت مورد علاقه بوده است.

این کارگردان با بیان اینکه تهیه‌کننده این سریال خیلی دست به قلم هستند و ادعا دارند که آن سریال را خودشان نوشته‌اند، اظهار داشت: باتوجه به اینکه ظاهرا مجموعه «آسمان همیشه ابری نیست» خیلی موفق بوده، قاعدتا سازمان ایشان را تشویق کرده و تهیه مجموعه «بی‌قید و شرط» را نیز به او واگذار کرده‌اند.

شاه‌حسینی ادامه داد: «بی‌قید و شرط» هیچ ارتباطی به آن سریال نداشته و ندارد. در ضمن در این مجموعه تهیه‌کننده دست به قلم نشده و آقای رفیع‌زاده این مجموعه را به نگارش درآورده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت سریال «بی‌قید و شرط» بیان کرد: سریال تقریبا آماده است اما هنوز در کنداکتور قرار نگرفته و زمان پخش آن مشخص نیست.

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر ۳۰ قسمتی به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: تهیه‌کنند: امیر پوررحمانی، کارگردان: شهرام شاه‌حسینی، نویسنده: احمد رفیع‌زاده، مدیر تولید: مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی: مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس: نازنین توسلی، مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی، طراح گریم: میشا جودت اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز