خبرگزاری کار ایران

زنان، رکن اصلی خانواده و عامل انسجام خانواده هستند

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۲۷۹

دبیر علمی دومین کنگره سلامت زنان و خانواده، زنان را رکن اصلی خانواده بیان کرد‌ و‌ گفت: زنان عامل انسجام خانواده هستند و خداوند آن‌ها را سبب آرامش خانواده و سکینه قرار داده است.

به گزارش ایلنا، نسرین سحرخیز در این کنگره با تاکید بر این‌که زنان عامل رشد و پویایی جامعه هستند، افزود: نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند و زنان نیز پرورش‌دهنده افراد جامعه هستند .

سحرخیز با بیان این که سلامت شامل سلامت جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی است، گفت: تدوین و اجرای برنامه‌ها در جهت توانمندسازی زنان، ضمانتی برای پرورش کودکانی سالم، خانواده و جامعه‌ای سالم است.

وی، سیاستگذاری در حوزه سلامت زنان، باروری، ناباروری، فرزندآوری و جمعیت، بارداری و زایمان را از جمله محورهای دومین کنگره سلامت زنان و خانواده بیان کرد و گفت: همچنین توجه به فن‌آوری‌های نوین در تشخیص و غربالگری قبل، حین و بعد از زایمان و نیز سلامت در دوران یائسگی و توجه به سلامت سالمندان از دیگر محورهای این ‌کنگره‌ است. 

به گزارش وبدا،‌سحرخیز در پایان با بیان این که تعداد شرکت‌کنندگان در این کنگره  ۲۰۰۰ نفر هستند، ابراز امیدواری کرد: دومین‌کنگره سلامت زنان و‌ خانواده، طی دو روز برگزاری،  بهره‌وری کامل را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز