خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

امور بانوان از برنامه های خلاقانه حوزه زنان حمایت می کند

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۳۰۷

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران مهم برشمردن نقش زنان در جامعه توجه به این قشر از جامعه را مهم دانست و گفت: امور بانوان و خانواده استانداری از برنامه های خلاقانه در حوزه زنان حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،سمیه قاسمی طوسی امروز سه شنبه در همایش یک روزه ترویج زایمان طبیعی در ساری با اشاره به اینکه زنان هر  چه میزان اگاهی زنان بیشتر باشد تاثیراتشان در جامعه نیز بیشترخواهد بود، اظهار داشت: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در مورد فواید زایمان طبیعی از سوی متولیان امر بر لذت مادر شدن زنان افزون می شود.

وی افزود: در این چند سال باور اشتباهی در اذهان زنان باردار جایگزین شده که سزارین بدون درد بوده به سمت آن گرایش پیدا می کنند این در حالیست که در زایمان طبیعی زنان قدرت و رضایت بیشتری دارند و از حس مادر شدن لذت می برند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بر گفت: متولیان امر به عدم احساس رضایت و شادمانی مادران باردار توجه کنند و فواید زایمان طبیعی را برای زنان شفاف کنند.

وی افزود:اطلاع رسانی در مورد زایمان طبیعی باید به گونه ای باشد که مادر باردار از مادر بودن خود احساس رضایت داشته باشد.

طوسی با مهم برشمردن نقش زنان در جامعه توجه به این قشر از جامعه را مهم دانست و افزود: امور بانوان و خانواده استانداری از برنامه های خلاقانه در حوزه زنان حمایت می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز