خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ساوه خبرداد:

قتل پیرزن ساوه‌ای به دست کارگر نانوایی در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۴۵۲

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از قتل پیرزنی در این شهرستان به دست کارگر نانوایی خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پرویز اسدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته گزارش ناپدید شدن یک پیرزن 75 ساله توسط بستگان وی به مرکز فوریت های 110 اعلام و بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد زن سالخورده ساعت 6:45 دقیقه روز قبل از اعلام ناپدید شدن، برای خرید نان از منزل خارج شده و دیگر به منزل بازنگشته است.
 
این مقام انتظامی اظهار داشت: در مراحل تحقیقات، اطلاعات کافی از حضور این خانم در نانوایی محل به دست آمد و کارآگاهان پلیس به کارگر نانوایی مشکوک شدند و با هماهنگی با مرجع قضائی، وی را برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت دادند.
 
اسدی افزود: در مراحل بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس، فرد دستگیر شده به قتل خانم مسن به طمع سرقت طلاجات او اعتراف کرد و مشخص شد که قاتل جسد مقتول را به بیرون شهر انتقال داده است.
 
فرمانده انتظامی ساوه خاطر نشان کرد: جسد مقتول بعد از کشف به پزشکی قانونی منتقل و کارگر نانوایی نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز