خبرگزاری کار ایران

در دیدار مسئولان با امام جمعه آبیک مطرح شد:

نقد از تخریب باید جدا شود/همدلی مسئولان موجب نشاط و امید در مردم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۶۱۴

در دیدار مسئولان شهرستان آبیک با امام جمعه این شهرستان مطرح شد: همدلی و کنار هم بودن مسئولان موجب رفاه، توسعه و پیشرفت شهرستان آبیک و ایجاد نشاط و امید در مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اعضای شورای تامین شهرستان آبیک به مناسبت پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نمازجمعه  کشور، با حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک دیدار کردند.

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در این دیدار اظهار کرد: نمازجمعه عامل انسجام و  وحدت آحاد مردم ایران است و پس از انقلاب، این فریضه عبادی و سیاسی احیا شده که مایه قوام نظام هم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری امام جمعه شهرستان آبیک در زمینه امور اجرایی این شهرستان افزود: مسئولان در یک فضای انسجام، یکدلی و هماهنگ در خدمت به مردم گام برمی‌دارند که این موضوع دراستان قزوین زبانزد است.

انتقاد به امور لازم است

این مسئول تصریح کرد: انتقاد نسبت به امور لازم است و باید بر اساس و پایه دلسوزی، مشفقانه و منصفانه باشد و نقد را باید از تخریب جدا کنیم این در حالی است که امام جمعه شهرستان آبیک نسبت به دولت، موضع تخریبی نداشته‌اند و انتقادات ایشان مشفقانه و منصفانه بوده است.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: کارهای بر زمین مانده زیادی در شهرستان آبیک داریم که اختلاف نظر بین مسئولان شاید منجر به کندی روند امور شود اما با توجه به شفقت و مهربانی حاکم در شهرستان آبیک از سوی امام جمعه شهرستان آبیک، موجب شده امید و نشاط در بین مردم ایجاد شود و مردم نسبت به پیگیری امور امیدوار شوند.

احمدپور ادامه داد: همدلی و در کنار هم بودن مسئولان موجب رفاه، توسعه و پیشرفت شهرستان آبیک و ایجاد نشاط در مردم می‌شود.

وی اضافه کرد: برخی از امور شهرستان آبیک باید از طریق استانی و کشوری پیگیری شود تا به نتیجه برسد.

وحدت رویه مسئولان آبیک ارزشمند است

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک هم در این دیدار گفت: وحدت و یکدلی مسئولان موجب خدمت‌رسانی بهتر به مردم می‌شود و با یکصدایی و همدلی می‌توانیم پیگیر مشکلات و مطالبات مردم باشیم.

وی افزود: گرچه اختلاف نظر و اختلاف سلیقه بین مسئولان وجود دارد اما درعین حال انسجام و وحدت رویه هم وجود دارد که ارزشمند است.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: بعضا اختلاف در نوع نگرش بین مسئولان وجود دارد که متفاوت است اما در مباحث جدی کاری، افراد اصول را حفظ می‌کنند.

حسینی‌میرامینی اضافه کرد: برخوردهای بعضی ائمه جمعه با مسئولان زیبنده نیست این در حالی است که گلایه باید سر جای خودش وجود داشته باشد و نباید با آبروی فردی در جمعی بازی کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، ائمه جمعه باید همه آحاد جامعه را بپذیرند که این فرمایش را منش و شیوه کاری خود قرار داده‌ایم.

در این دیدار، مسئولان قضایی شهرستان آبیک، معاونان فرماندار آبیک، بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک و دیگر مسئولان حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز