خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

وحدت و یکپارچگی نیروهای کارآمد و متخصص رمز توسعه و پیشرفت استان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۸۱۲

زرگرپور: تنها راه توسعه و پیشرفت بیش از پیش استان اصفهان، وحدت نیروهای کارآمد و متخصص در کنار هم در راستای زنده‌تر نمودن اصفهان است.

ایلنا: رسول زرگرپور در مراسم معارفه خود که با حضور وزیر کشور برگزار شد، در جمع مسئولان لشکری، کشوری و سیاسی اجتماعی حاضر در مراسم، اظهار داشت: ۱۶ سال قبل پیشنهاد وزیر کشور وقت برای استانداری اصفهان را نپذیرفتم و هرگز فکر نمی‌کردم پس از گذشت ۱۶ سال استاندار اصفهان شوم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان افزود: خوشحالم توفیق خدمت به مردم اصفهان نصیب من شده است و از اینکه بعد از ۳۴ سال خدمت به نظام اسلامی امروز خادم مردم اصفهان هستم، به خود می‌بالم.

وی تصریح کرد: در راستای مطالبات مردم که در ۲۴ خرداد ماه تبلور یافت، اعتدال و میانه‌روی و برخورد عقلانی در سرفصل کارهای استان قرار خواهد گرفت.

زرگرپور با اشاره به مشکلاتی همچون کمبود آب، مترو، مصلی، ورزشگاه نقش جهان و آلودگی هوا، اظهار امیدواری نمود با برنامه‌ریزی اصولی و مناسب رفع ‌شود.

وی ادامه داد: البته این چالش‌ها، در عرض یک شب قابل حل نیست و صبوری اصفهانی‌ها را می‌طلبد.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: یقین دارم که اگر از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم، استان اصفهان سرآمد استان‌های دیگر خواهد شد و مشکلات متعدد مردم قابل حل می‌شود.

وی تأکید کرد: همکاری همه جانبه امام جمعه و ائمه جماعات، فرماندهان امنیتی انتظامی استان، مراجع عالیقدر و همه مسئولان سیاسی اجتماعی استان اصفهان، از همه احزاب و طیف‌های سیاسی برای بازگشت شأن و منزلت اصفهان به مقام طراز اولی استان‌های کشور، امروز یک ضرورت است.

زرگر‌پور در پایان افزود: قرار گرفتن استان اصفهان در مقام طراز اولی استان‌های کشور، تنها با وحدت و یکپارچگی نیروهای کارآمد و متخصص استان در کنار هم امکان‌پذیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز