خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان اصفهان:

آلودگی هوا در اصفهان در اثر بی‌تدبیری سال‌های گذشته و کم‌توجهی ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۶۹

در طول سال‌های گذشته بخشی از فرصت‌های اثر گذار برای اصفهان از دست رفت و هم اکنون نیاز به برنامه ریزی دقیق داریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه هر بحرانی، نوعی تهدید محسوب می‌شود، افزود: آلودگی هوا در اصفهان در اثر بی‌تدبیری سال‌های گذشته و کم‌توجهی ایجاد شده و اکنون به عنوان مشکلی بزرگ تهدیدی برای اصفهان است، اما هنوز به نقطه بحران نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عباس مقتدایی در نشست شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته بخشی از فرصت‌ها برای انجام کارها و اقدامات اثر گذار برای اصفهان از دست رفته است، که باید برای آینده از فرصت ها مطلبوتر استفاده کنیم، اظهار داشت: عناصر بحران سه فاکتور زمان، تهدید و بحران است که زمان در اثر بی برنامگی از دست می‌رود که با گذر زمان تهدید به بحران تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان اصفهان این آمادگی را دارد برای طرح موانع و مشکلات یافته های خود را در اختیار مدیریت استان قرار دهد که در این راستا نیزاز کمیسیون‌های مختلف مجلس وزرا و معاونان وزرا دعوت شده که به اصفهان سفر کنند، افزود: مجموعه شورای برنامه‌ریزی دوره جدید باید با یک برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری موضوع و هدف را مشخص کند و در این زمینه نیز نمایندگان تلاش‌ کردند تا موانع و مشکلات استان اصفهان را شناسایی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: اگر برای موانع و مشکلات اصفهان برنامه‌ریزی نکنیم در سال‌های آینده با مشکلات بیشتری مواجه می‌شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز