خبرگزاری کار ایران

طرح توانمندسازی مدرسان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در دستور کار قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۵۸۶

رییس واحد استانی تهران شرق گفت: طرح ساماندهی مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در واحد استان تهران شرق در حال انجام است.

به گزارش ایلنا، فرامرز اکرمی با اعلام این خبر افزود: در راستای توانمندسازی مدرسان، دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرای طرح "ساماندهی مدرسان" را در دستور کار خود قرار داده است ، این طرح در کلیه واحدهای استانی دانشگاه در سراسر کشور از سال گذشته آغاز شده و تا پایان مردادماه به نتیجه خواهد رسید.

رییس واحد استانی تهران شرق در ادامه اظهار داشت: به منظور اجرایی کردن این طرح در گام اول به مستندسازی و ارزیابی ۴ معیار با عنوان مهارت‌های آموزشی ، فعالیت‌های پژوهشی ، سوابق علمی و اجرایی و مهارت‌های ارتباطی مدرسان مبادرت نموده است.

 اکرمی افزود: برای آغاز این مهم، هماهنگی لازم طی اسفندماه گذشته با ارسال اطلاعیه‌هایی به مراکز آموزشی جهت اطلاع رسانی به مدرسان درخصوص مدارک مورد نیاز و نحوه بارگذاری آن در سامانه مربوطه انجام شد تا نسبت به فراهم نمودن مدارک و کسب آمادگی لازم برای شرکت در مصاحبه های علمی اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: در تکمیل اقدامات در اسفندماه ۹۷ دو دوره کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه جذب مدرسان برای کارشناسان مراکز آموزشی نیز توسط  واحد استانی تهران شرق با حضور بیش از ۷۰ نفر از کارشناسان مراکز برگزار شد.

اکرمی در ادامه اظهار داشت : در گام دوم و در اواخر اسفندماه ۹۷ تا اوایل اردیبهشت ماه ۹۸ با همکاری حوزه‌های مرتبط ستادی دانشگاه دسترسی لازم برای مدرسان این واحد استانی جهت بارگذاری مدارک فراهم شد و اطلاع‌رسانی لازم به مدرسان برای بارگذاری مدارک در این سامانه از طریق پیامک صورت پذیرفت.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق افزود : با توجه به این‌که برخی از مدرسان در این بازه زمانی موفق به ثبت کلیه مدارک خود نشدند، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه در سه نوبت دیگر نیز در اردیبهشت و خردادماه تمدید شد که در مجموع ۳۷۵۶ نفر از مدرسان این واحد استانی در این سامانه مدارک خود را بصورت الکترونیکی بارگذاری نمودند که مبنای مستندسازی در طرح ساماندهی است .

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق در ادامه گفت : اقدام بعدی، حضور مدرسان در مصاحبه‌های علمی است این مصاحبه‌ها از دوم تیرماه آغاز شده و با توجه به تعداد مدرسان هر رشته ، زمان دقیق مصاحبه‌های علمی از طریق پیامک به مدرسان اعلام می‌شود. 

اکرمی تصریح کرد: مدرسان محترم در صورت بروز مشکل در مراحل مختلف طرح ساماندهی، می‌توانند به امور مدرسان واحد استان تهران شرق ، مراجعه نمایند.

وی افزود: در این مصاحبه‌ها تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های مادر استان دعوت به همکاری شده‌اند تا ارزیابی علمی مدرسان این واحد استانی با کیفیت مطلوبی اجرا شود همچنین تاکنون مصاحبه با بیش از دو هزار نفر از مدرسان این واحد استانی در کارگروههای مختلف انجام شده است. 

اکرمی تاکید کرد: مدرسانی که در وقت تنظیمی برای حضور و شرکت در مصاحبه بدلایل موجه حاضر نبوده‌اند ، می‌توانند در بازه زمانی در نیمسال آتی تحصیلی این فرآیند را طی نمایند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان تهران شرق در خاتمه گفت : نتایج این طرح پس از بررسی در هیات اجرایی جذب واحد استان تهران شرق و دانشگاه ، متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز