خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا:

شرط فعالیت استخراج کنندگان بیت‌کوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۳۹۶

سخنگوی صنعت برق گفت: دستگاه‌های ماینرها ضبط نمی‌شوند، بلکه متوقف می‌شوند، یعنی برق‌شان قطع می‌شود و باید بابت شرایط اتصال رسمی به شرکت توزیع نیروی برق مربوطه و اگر مصرف بالا باشد به شرکت برق منطقه‌ای مراجعه کنند.

مصطفی رجبی مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره نرخ برق برای استخراج کنندگان بیت کوین اظهار داشت: مقرر شده نرخ برق صادراتی برای ماینرها تعیین شود، نرخ برق صادراتی ثابت نیست و متاثر از خیلی عوامل از جمله توافقات، نوع قراردادها، و زمان استفاده است، بنابراین با توجه به این موارد باید در هیات دولت تعیین تکلیف شود.

وی افزود: هنوز نرخ برق تعیین تکلیف نشده و فعلا در حد پیشنهاد است، باید صبر کنیم تا هیات دولت در این خصوص تصمیم گیری کند.

سخنگوی صنعت برق درباره تعداد ماینرهای کشف شده گفت: بیش از 350 مرکز استخراج بیت کوین شناسایی شده که بیش از 150 مگاوات مصرف برق دارند و همچنان این آمار در حال افزایش است.

وی در ادامه درباره ضبط دستگاه‌های تولید رمزارز خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ماینرها ضبط نمی‌شوند، بلکه متوقف می‌شوند، یعنی برق‌شان قطع می‌شود و باید بابت شرایط اتصال رسمی به شرکت توزیع نیروی برق مربوطه و اگر مصرف بالا باشد به شرکت برق منطقه‌ای مراجعه کنند. اگر پروانه بهره برداری و اجازه انجام فعالیت داشته باشند و تعرفه هم مشخص شود،  برق‌شان وصل شده و می‌توانند فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز