خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و فرهنگی خبر داد؛

اعلام اسامی راه‌یافتگان به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۲۹۲

اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری از تاریخ ۲۲ مرداد تا ۲ شهریور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا کاظمی با اشاره به اعلام اسامی راه‌یافتگان به سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری، اظهارکرد: این مسابقات در سال تحصیلی جاری و در ۳ سطح مدرسه، شهرستان و ‌استان برگزار شد و پس ‌از آن آثار منتخبین استانی به دبیرخانه کشوری این مسابقات ارسال‌شده است.

وی افزود: بر اساس آمار ثبت‌شده در سامانه وزارت آموزش ‌و پرورش که شرکت‌کنندگان را به‌صورت انفرادی و به تفکیک مدرسه و رشته و ثبت‌نام می‌کند، در مسابقات امسال در مرحله آموزشگاه بیش از ۱۰ میلیون نفر- رشته در کلیه مقاطع و دوره‌های تحصیلی از مسابقات استقبال کردند.

کاظمی گفت: دانش آموزان در بیش از ۶۰ رشته و گرایش متنوع شرکت کردند که از مجموع شرکت‌کننده‌ها ۲۰۰۵ دانش‌آموز برگزیده دوره دوم متوسطه به مرحله کشوری دعوت‌شده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی خاطرنشان کرد: هیئت انتخاب جشنواره که شامل اساتید و داوران برجسته کشوری است در ۵ حوزه هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی و پژوهشی و بخش رسانه و فضای مجازی، از بین ۵۲۰۹ اثر دریافت شده تعداد ۲۰۰۵ دانش‌آموز برگزیده و راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات را برای اختتامیه جشنواره دعوت کرده است.

کاظمی بابیان اینکه جشنواره فرهنگی هنری امسال از تاریخ ۲۲ مرداد تا ۲ شهریوردر اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود، گفت: در این مرحله ۹۸۹ دانش‌آموز پسر و ۱۰۱۶ دانش‌آموز دختر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: این مسابقات در مدارس باهدف کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت آموزش‌ و پرورش برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و به‌ویژه تربیت هنری و زیبایی‌شناختی دانش‌آموزان است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز