خبرگزاری کار ایران

در دو قالب دو نمایشگاه؛

آثار برگزیده جشنواره آب صدای زندگی به نمایش در آمد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۷۹

داوران ضمن انتخاب سه عکس به عنوان برگزیده و سه عکس به عنوان تقدیری، سی اثر را برای نمایشگاه انتخاب کردند / در بخش فیلم، حدود پنجاه فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

آثار برگزیده بخش های عکس و پوستر چهارمین جشنواره آب صدای زندگی در قالب دو نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: فراخوان چهارمین جشنواره آب صدای زندگی ویژه دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی سال گذشته به تمام مدارس ارسال شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در رشته های سرود و آب خوانی ویژه دانش آموزان ابتدایی و پوستر، عکس و فیلم ویژه دانش آموزان متوسطه برنامه ریزی شد، اظهار داشت: در رشته های سرود و آبخوانی بیش از ۲۶۰ اثر و در رشته های عکس و فیلم و پوستر بیش از ۱۳۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

محمد کربلایی ابراهیمی خاطر نشان کرد: داوری رشته های سرود و آبخوانی همزمان با آغاز جشنواره از بیستم اردیبهشت در تالار آب شرکت آب وفاضلاب آغاز شد و تا ۲۷ ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در بخش عکس بیش از هزار عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، اظهار داشت: هیئت داوران ضمن انتخاب سه عکس به عنوان برگزیده و سه عکس به عنوان تقدیری، سی اثر را برای نمایشگاه انتخاب کردند.

دبیر چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری آب صدای زندگی با بیان اینکه دانش آموزان دوره متوسطه ۲۸۰ پوستر نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند، اظهار داشت: داوران این بخش نیز ۲۸ اثر را شایسته حضور در نمایشگاه انتخاب کردند.

وی افزود: با نظر هیئت داوران این بخش، سه اثر به عنوان آثار برگزیده و دو اثر نیز به عنوان آثار تقدیری انتخاب شدند.

کربلایی ابراهیمی همچنین ابراز داشت: در بخش فیلم نیز حدود پنجاه فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که هیئت داوران سه اثر را به عنوان آثار برگزیده جشنواره انتخاب کردند ضمن اینکه دو اثر را نیز شایسته تقدیر دانستند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه آثار برگزیده بخش های عکس و پوستر همزمان با آغاز جشنواره با حضور مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، حامد حجتی معاون فرهنگی و هنری و مهدی توکلیان معاون مطبوعاتی و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و همچنین جمعی از مسئولان استان افتتاح شد و تا ۲۹ اردیبهشت ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

گفتنی است چهارمین جشنواره فرهنگی هنری آب صدای زندگی به همت شرکت آب و فاضلاب استان قم و با همکاری آموزش و پرورش استان از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز