خبرگزاری کار ایران

بهره‌‍برداری از ۲۲۲ میلیارد تومان پروژه برق منطقه‌ای گیلان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۸۹۴

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: ۱۲ پروژه زیربنایی و ملی در حوزه برق استان گیلان همزمان با هفته دولت با هزینه ۲۲۲ میلیارد تومانی به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از رشت،عظیم بلبل آبادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۲ پروژه زیربنایی و ملی در حوزه برق استان گیلان همزمان با هفته دولت افتتاح و بهره برداری می‌شود.

وی نیروگاه مقیاس کوچک ۲۵ مگاواتی، برقراری ارتباطات پست سیار ۶۳.۲۰ کیلوولت اسالم، نصب فیبرنوری بر روی خطوط اولویت بندی شده طرح جامع مخابراتی، خط تغذیه کننده پست صومعه سرا، احداث پست GIS صومعه سرا، افزایش ظرفیت پست طالقانی رشت، افزایش ظرفیت پست شفت، افزایش ظرفیت پست شهید قلی پور رشت، افزایش ظرفیت پست چابکسر، افزایش ظرفیت پست اسالم، افزایش ظرفیت پست کیاشهر و افزایش ظرفیت پست شهید انصاری لنگرود از جمله پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال در استان گیلان اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه این پروژه‌ها در رشت، اسالم، صومعه سرا، شفت، چابکسر، کیاشهر و لنگرود افتتاح و به بهره برداری می رسند، افزود: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۲۷ نفر به صورت دائم و برای ۱۵۰ نفر به صورت موقت اشتغال ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: برای این بهره برداری از این پروژه‌ها اعتباری معادل ۲۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز