خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به صبوری مردم صورت گرفت؛

قدردانی مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان از مردم، مسئولان و تلاشگران

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۳۵۸

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: از تمام مردم گیلان برای مشکلات و صدماتی که در ساعت‌های قطعی برق متحمل شدند و از صبر و حوصله‌ای که داشتند سپاسگزاری می کنم.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان اظهار کرد: بارش برف یکی از زیباترین موهبت‌های الهی است، این میزان بارش سبب شادمانی مردم و شهروندان شده و باید به پاس این نعمت، خداوند را شاکر بود.

عظیم بلبل آبادی افزود: سومین بارش برف در گیلان موجب شد تا مجموعه سخت کوشان عرصه خدمت رسانی به مردم از اولین ساعات بارش به طور مستمر و با تلاشی خستگی ناپذیر و شبانه‌روزی و بی‌وقفه با 40 اکیپ عملیاتی در قالب 200 نفر، خوشبختانه، برق پایدار استان در سطوح ولتاژ400، 230، 132 و 63کیلوولت را در روز و ساعات اول برقرار نموده تا هیچگونه اختلالی در تامین و انتقال برق پایدار استان ایجاد نشود.

 بلبل‌آبادی گفت: اینجانب از تمام مردم استان گیلان برای مشکلات و صدماتی که در ساعت‌های قطعی برق متحمل شدند و از صبر و حوصله‌ای که داشتند سپاسگزاری نموده و البته از مردم خوب و با غیرت این استان جز این انتظاری نبود.

مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان تصریح کرد: شایسته است که از همت بی منت و اقدامات ارزشمند مجموعه دست اندرکار و عوامل کمیته پدافند غیر عامل و مدیریت بحران که از اولین ساعات با سعی و تلاش و آمادگی لازم در برابر شرایط اضطراری و همه آن عزیزانی که طی یک شبانه روز گذشته در ایجاد آرامش و رفاه شهروندان، خالصانه تمام توان خود را برای خدمت به مردم گیلان به کار گرفتند و بار دیگر همچون سالیان گذشته از هیچ تلاشی برای روشن نگهداشتن خانه‌های هم استانی‌های عزیز، تداوم فعالیت صنایع و مراکز تولیدی و مراکز عرضه دریغ نکردند قدردانی نمایم.

وی اضافه کرد: امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید همواره موفق و موید باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز