خبرگزاری کار ایران

از سوی شورای‌‌عالی شهرسازی؛

اصلاح پیوست ۳ طرح جامع تهران ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۷۹۰۴۲۷

دبیر شورای‌عالی شهرسازی مصوبه این شورا درباره اصلاح پیوست ۳ طرح جامع تهران را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق ‌مالواجرد در نامه‌ای به محسنی بندپی استاندار و رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران، حناچی شهردار و هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران، مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران درباره اصلاح پیوست ۳ طرح جامع تهران- دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین شهر تهران- را ابلاغ کرد.

در نامه فوق آمده است: شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۳ تیر ۹۸ خود، پیرو تکلیف مقرر در بند ۸ مصوبه مورخ ۱۸ آبان ۹۳ شورای‌عالی شهرسازی و معماری، پیشنهاد شورای اسلامی شهر تهران را در خصوص اصلاح پیوست ۳ طرح جامع شهر تهران (دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین شهری) در خصوص ضوابط و مقررات مربوط به نحوه ساخت و ساز، تقسیم و تفکیک باغ‌ها، اراضی کشاورزی یا آیش واقع در محدوده شهر تهران مورد بررسی قرار داد و ضمن تایید صورتجلسه مورخ اول تیر ۹۸ کمیته فنی شماره ۴، دستورالعمل مذکور را به شرح پیوست مورد تصویب قرار داد.

در ادامه این مصوبه آمده است: شورای‌عالی مقرر کرد که دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ضمن اعمال اصلاحات ویرایشی مراتب را به مراجع مربوط ابلاغ کند. همچنین مقرر شد به منظور تحق حداکثری اهداف این دستورالعمل در صیانت و حفاظت از باغات تهران، شهرداری نسبت به پایش مستمر نحوه اعمال ضوابط و ارایه گزارش‌های نوبه‌ای به شورای‌عالی در دوره‌های زمانی سه ماهه اقدام کند.

در این مصوبه با اشاره به اصلاح پیوست ۳ آمده است: پیوست ۳ طرح جامع شهر تهران (دستورالعمل ماده ۱۴ قانون زمین شهری) به شرح پیوست برای اجرا ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز